Witam :) Ja dzisiaj już niestety kończę ferie :( Czuję,że jutro będzie baaardzo ciężko wstać ,po   2-tygodniowym wstawaniu o  godzinie 11 .Dodatkowo dzisiaj się dowiedziałam że jutro może być kartkówka z geografii,ale nikt nie wie czy na pewno;/ Trochę się pouczyłam,ale mam nadzieję że będzie za tydzień.

Nie chce mi się szukać i wybierać zdjęć z kamerki,dlatego teraz paznokcie jakie zrobiłam we wtorek.Dzisiaj zrobiłam już nowe,ale pokażę je jutro +jutro outfit bo byłam po południu na zdjęciach :)



+ znalezione jakieś,jeszcze w starych włosach ^^


Udanych ferii tym co zaczynają,a tym co wracają do szkoły tak jak ja  życzę powodzenia :D ;*

Categories:

24 Responses so far.

  1. śliczne paznokcie. ;)

  2. ale fajne paznokietki! Ja tak nie umiem :(((

    Obserwujemy? Odwdzięczę się, tylko daj znać ;)

  3. Anita says:

    Ślicznie wyglądają ;)
    Obserwuję, a ty? :*
    Zapraszam.

  4. Dorothy says:

    Ja również :)

  5. Ewelina says:

    Bardzo sympatycznie tu u Cb:) zapraszam do mnie, jak również do wzajemnej obserwacji :)

  6. O! Śliczne paznokcie! Ja ostatnio nie mam cierpliwości do malowania więc nakładam tylko jakiś kolor.
    Miłego dnia w szkole! Ja właśnie zaczynam ferie *.*

  7. Śliczne paznokcie :*

  8. cudowne pazurki;)!
    buziaki

  9. Karou says:

    Śliczne paznokcie *.*

  10. Miiikusia says:

    Fajny kolorek ;*

    miiikusia.blogspot.com

  11. yux says:

    Sliczne paznokcie! Ja dopiero zaczynam ferie i sie niesamowicie ciesze hihi

  12. Martyś says:

    ale jesteś ładniutka! :* i paznokcie też masz fajnie umalowane! ;d

  13. Trioo. says:

    Śliczne paznokcie, ja tak nie umiem *o*
    Śliczne zdjęcie ;)
    Powodzenia w szkole :P


    http://girls-trio.blogspot.com/

  14. Goka KuBy says:

    Paznokcie są rewelacyjne *.*
    Ja już obserwuje i zapraszam do mnie :)

  15. śliczne paznokcie;) miałaś jaśniejszy blond??
    Zostałaś nominowana u mnie na blogu:) Mam nadzieje, że się przyłączysz do zabawy:)

  16. świetne paznokcie :) ♡.♡

  17. pomysłowy wzór na paznokciach! *________*

    Ps.
    Zostałaś nominowana do 'The Versatile Blogger' :)
    Szczegóły znajdziesz u mnie !

    Pozdrawiam :*

  18. świetne paznokcie. i cudowny kolor włosów!

  19. Ankaa ♥ says:

    Śliczne pazurki :)
    Fajne zdjęcia :D

  20. EAtB says:

    Świetne te wzorki! To naklejki? Natalia.

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)