Zdjęcia z urodzin

Hej hej :) Mam dzisiaj chwilę więc postanowiłam napisać,tym bardziej że mam dla Was tyle zdjęć ,że nie wiem które najpierw dodać hah :) Ten tydzień w szkole mam w miarę luźny,następny będzie gorszy ;< Jeszcze jutro 8 lekcji ;/ Dobrze że mam na 9,więc w sumie 7.

Dzisiaj dla Was zdjęcia mojego outfit'u z urodzin i jakieś już z samych urodzin,bo większość się nie nadaje do pokazania:D





hahah słit focia w kamerce ;D


A w następnej notce stylizacja albo zdjęcia moich pięknych zwierzaczków:D A Wam jak mija ten tydzień?;) ;*

36 Responses so far.

  1. Carrie D says:

    Ślicznie wyglądałaś. :)
    Farbujesz włosy ? Czy to twój naturalny kolor ?
    Jest piękny, a ja chcę zejść z ciemnego blondu na jaśniutki ;>

    http://loveonlytofashion.blogspot.com

  2. ślicznie, ślicznie! ;D

  3. Kamila Z says:

    bardzo ładna sukienka i super nogi :)

  4. Świetny strój :)
    Jaka z Ciebie chudzinka.

  5. Ładne te legginsy! Ja leniuchuje w łóżku, chora jestem :(

    kuferekczekolady.blogspot.com

  6. ślicznie wyglądałaś:)

  7. audrey says:

    Tydzien mija okropnie z racji tego ,ze skończyło sie wolne;d ładny kolor włosów;)

  8. Tinaaa says:

    Bardzo ładny zestaw. :)

  9. oo,ja bym chciała poznać Twoje 'zwierzaczki' w następnej notce! ;))

    + ślicznie wyglądałaś! ;8

  10. ślicznaaa :)
    http://northflower.blogspot.com

  11. Pięknie wyglądałaś :)

  12. LaNińa says:

    świetne te spodnio-legginsy...słabo widać, ale to coś w rodzaju eco skóry???

  13. Evil says:

    To ostatnie wymiana :))

  14. fleurr says:

    Fajne są te spodnie :) Nóżki masz takie chudziutkie. Ja niestety uda mam zaokrąglone, buuuu ;(

  15. Nogi, nogi! Chcę takie mieć! :)

  16. pauuls says:

    Bardzo fajna stylizacja i świetne połączenie No nie mogę jakaś ty ładna *.*
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam : pauuls.blogspot.com

  17. chudzina z ciebie :DD

  18. sue says:

    jakie nóżki :):)

  19. Siecina says:

    jakie Ty masz szczuplutkie nogi *.* spóźnione Wszystkiego Najlepszego :) a tydzień minął mi nie za dobrze :(

  20. wspaniale zdjecia;)

  21. Ilona. says:

    Świetnie wyglądałaś ;)
    Fota w kamerce wymiata :D:D

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  22. EAtB says:

    Haha, ostatnie zdjęcie mega :D

  23. Ankaa ♥ says:

    Śliczny strój :)
    Heh fajne zdjęcie :D

  24. jakie nogi O_o <3
    u mnie ten tydzień jest strasznyyy , w następnym mam rekolekcje , więc nie bedzie źle .

  25. pozazdroscic urody :)

  26. ślicznie wyglądasz! :)

  27. łał super blog !
    Zostaję i obserwuję :*

    Zapraszam do siebie :) !
    http://nikusia1702.blogspot.com/

  28. ewa phix says:

    Bardzo ładnie wyglądasz:) zazdroszczę dużej ilości zdjęć bo ja cierpię na ich brak:D

  29. Karo says:

    tydzien mija za szybko :<

  30. Klaudia says:

    wydaję mi się, że mam takiego samego laptopa co ty ;)

  31. Świetnie wyglądałaś :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)