Zmęczona

Hej ;) Tak jak pisałam dzisiaj większość dnia mnie nie było.A jak wróciłam do domu to odwiedziła mnie kuzyna z koleżankami .Jestem zmęczona,ale czekam jeszcze na "M jak miłość" i dopiero po pójdę spać:D

Aktualnie siedzę i zajadam te pyszności :



Jeszcze moje dzisiejsze :






A jutro do Krotoszyna na zakupy+ chyba zamówię jeszcze jedne buty ,bo strasznie mi się spodobały :D Zobaczymy ,bo jeszcze się zastanawiam :) Pa ;*

Categories:

15 Responses so far.

  1. mam ochote przez ciebie na fererro:)

  2. Koniecznie zrób post o jutrzejszych zakupach!;*

  3. ZOSTAW PALUSZKI !!!!!

  4. Dominika says:

    super :)
    czekam na post z zakupami ^^

  5. Katy says:

    masz piękne oczy i włosy ! :)
    obserwuję Cię.

  6. Katy says:

    wybacz, moj blad, juz naprawilam :)

  7. śliczne zdjęcia. ♥

  8. Katy says:

    a teraz ? :D

  9. Cześć, zapraszam - nowy wpis...trochę się denerwuję, bo nie wiem jaka będzie Twoja opinia :/ dodałam filmik

    Zapraszam: ilonastejbach.blogspot.com

  10. Jadzia says:

    pieknie wygladasz:)

    pozdrawiam i zapraszam na KONKURS;)

    http://vixen1990.blogspot.com

  11. EAtB says:

    Ale pyszności! Uwielbiam Ferrero Rocher i to w pierwszej przegródce też :D Tamtego trzeciego chyba nie jadłam :o Pozdrawiam, Natalia.

  12. jesteś urocza;)

  13. PTYSIA says:

    Mniam :D No a Ty wyglądasz przepięknie :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)