Fryzjer

Cześć!Dzisiejszy dzień zleciał mi bardzo szybko.Najpierw nie mogłam się zwlec z łóżka,ale musiałam bo na 12 miałam fryzjera.Potem spędziłam dobre 2 godziny u fryzjera.A jak wróciłam do domu to cały czas było coś do zrobienia.Swoją drogą pogoda jaką mamy za oknem zniechęca do wychodzenia nawet na dwór ^^

Zdjęcia zrobione dzisiaj,tak na szybko:)

Moje aktualne zajęcie:


Musiałam troszkę podciąć włosy,bo miałam strasznie zniszczone :<





Do jutra;)

Categories:

32 Responses so far.

  1. Avis says:

    Mi też się nie chciało dzisiaj wstać... ;p
    Śliczne zdjęcia ^^

  2. Agata says:

    ładnaaa jesteś ;-)

  3. ja też ostatnio podcinałam końcówki ;D

  4. Ślicznie Ci ♥ . Prześliczne Oczka ; )
    Zapraszam do mnie : )

  5. Ann says:

    I tak ci ładnie ;))

    http://ania-ann.blogspot.com/

  6. Ślicznie Ci w tych włosach ;)

  7. fimejl says:

    Też niedawno tak samo podcięłam włosy, choć zniszczone, nabrały niesamowitej miękkości :)
    Buziak!

  8. Ładnie Ci w tych włoskach :)

  9. Wesołych Świąt!

  10. kammage says:

    Jakaś Ty ładna *.*
    Pozazdrościć takiej buźki. ; )

  11. Ja też ostatnio podcięłam włosy. Strasznie szybko się niszczą ;/
    Masz bardzo ładny kolor włosów ;)

  12. okiem m-a says:

    Bardzo pozytywne zdjęcia;)
    Pozdrawiam.

  13. werii says:

    też muszę podciąć trochę włosy, ale jakoś się zebrać nie mogę. :D

  14. Klaudia12 says:

    Ale ty jesteś ładna i masz ładne włosy *.* Zazdrooszczę urody ! : * I fotogeniczna ^^
    Obserwujemy, bo ja już : * Pozdrawiam !

  15. Bardzo ladnie. Wygladasz bardzo swiezo i promiennie :)

  16. Ania says:

    Jaka Ty ładna:D

  17. Klaa says:

    Masz śliczne włosy ^^
    Zapraszam : uczepionamarzen.blogspot.com

  18. Dagmara says:

    Śliczny blondzik :) Ja też planuję troszkę pociąć ;)

  19. Anetka . says:

    Ja również niedawno byłam u fryzjera ; )



    http://fuckingeveryday.blogspot.com/

  20. Felicjaa says:

    tez bym musiala podciac wlosy ale szkoda mi ;x
    Obserwuje i licze na to samo :)

  21. EAtB says:

    Bardzo ładnie wyglądasz, ja też muszę podciąć włosy ;p

  22. śliczne zdjęcia! piękne włosy masz. :D

  23. Ładne masz włosy :) Ja swoje zapuszczam.

  24. Wesołych Świąt! :)

  25. Oooom.♥
    Masz śliczne proste włosy.:)
    http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com

  26. Martyś says:

    ja też muszę podciąć końcówki! :) wesołych swiąt:*

  27. Jak dawno mnie u Ciebie nie było ;) Własnie przeglądałam u mnie stare posty i postanowiłam Ciebie odwiedzić ;)

    Zapraszam także do mnie: ilonastejbach.blogspot.com

  28. Oooo . *.* Jakie włosy ! Chcę <333
    Zazdroszczę ;<
    weeronikaa-bloog.blogspot.com/

  29. jak ślicznie!
    Wesołych Świąt!

  30. Polly M says:

    Już chyba wszystko w porządku, dodałam do obserwowanych ;) Ale to dziwne, bo ja Ciebie też u mnie nie ma :/

    Mi też przydałaby się wizyta u fryzjera, moje końcówki o to wręcz błagają!

    Zapraszam na nowego posta do mnie ;)
    searchingpolly.blogspot.com

  31. Słodko :)
    Obserwujemy? Ja już :)

  32. masz cudowny uśmiech, jesteś naprawdę ładna :D zaobserwowałam i zapraszam do mnie :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)