Hej!:) W końcu mam upragniony weekend co mnie bardzo cieszy bo ten tydzień miałam straszny.Zresztą na weekend też zapowiada się sporo nauki ;< Dobrze że tylko 3 dni szkoły i wolne ;) Wczoraj nie byłam w szkole,ale i tak większość dnia się uczyłam,no może poza wyjazdem do Milicza i pieczeniem rogalików.

Dzisiaj po szkole tak jak ostatnio pojechałam do Krotoszyna.Tam poszliśmy do kawiarni i wzięłam sobie pyszny deser:



Tutaj bardziej widać rzeczywisty kolor spodni pokazywanych tutaj ;)


Do jutra:)

Categories:

29 Responses so far.

  1. Klaudia12 says:

    OMG... Jaka ty ładna . *.*
    I te włoski . *.*
    Jadłam coś podobnego . Pysznee ♥
    Obserwujemy , bo ja już . : *
    Pozdrawiam Cieplutko !!

  2. Świetny kolor spodni noo i super buty :) pozwolę sobie obserwować : pozdrawiam :)

  3. mmm ale pyszności ♥ zjadłabym ...
    świetne spodnie i buty !

  4. Kinga says:

    Mm, ale zrobiłaś smaka tymi lodami.!
    Pozdrawiam.

  5. ślinka mi pociekła:D

  6. fleurr says:

    Ale bym taki deser zjadła! :( Rany!

  7. Ale bym sobie taki deser zjadła <3 Mój tydzień też był straszny. Szkoła nie oszczędza ;/

  8. Dagmara says:

    Jaka chudzinka :) Narobiłaś ochoty na deserek ;)
    Pozdrawiam

  9. Mniam, aż się głodna zrobiłam.

    Mój weekend też się zapowiada z książkami .

  10. klaudmen says:

    O MNIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM! : (

  11. Polly M says:

    Ech, chybabym się nie uniosła jakbym zjadła tyle kalorii na raz :D
    Świetne buty ;)

    W chwili wolnej zapraszam do obserwowania i komentowania, ja już obserwuję ;)
    searchingpolly.blogspot.com

  12. zjadłabym taki deser <3

  13. Mniam! Tez bym taki zjadła ;) Fajny kolorek ;)
    stylbycia.blogspot.com

  14. patrycja. says:

    super buty ;D
    śliczna jetseś ;*

  15. Kay. says:

    Mmm..pycha, fajne tło , zaobserwowałam licze na maly rewanż :) http://modajestnaszapasja.blogspot.com/

  16. wchodząc na Twojego bloga pokazuje mi się, że cie obserwuję, wiec nie wiem :*

  17. EAtB says:

    Aleee mi narobiłaś ochoty na coś słodkiego! Chyba pójdę zrobić sobie kakao :D haha

  18. Pierwsze 'słowo' jakie pomyślałam: MNIAAAAAAAAAAAAM! Specjalnie tu kusisz bloggerki i niszczysz nasze diety, haha. :*
    Może obserwujemy? :)

  19. Great pics! Have a nice weekend:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

  20. Oj, nie zauważyłam, że już obserwujesz ;) w takim razie ja też! :)
    pozdrawiam. ;>

  21. smakowicie wygląa pierwsze zdjęcie!

  22. Ale fajny deser ;) Miłego weekemdu!

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

  23. Jaki super kolor spodni !

  24. TESSIK says:

    ale apetycznie! :)

  25. ale mi smaka zrobiłaś ;D

  26. Dominika says:

    mmmm :)
    super zdjęcia

  27. Ann says:

    Lody *o*

    http://ania-ann.blogspot.com/

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)