Krotoszyn part 2

Hej:)Właśnie siedzę i piję świeżo wyciskany sok z pomarańczy-pycha <3 Dzisiejszy dzień podobnie jak wczorajszy spędziłam na nauce.No może poza tym że dzisiaj byłam u koleżanki w Miliczu,ale tam też się uczyłam hah xd Ten tydzień będzie najgorszy-sprawdzian z historii,wos'u,angielskiego i kartkówki z polskiego oraz niemieckiego.Przetrwać ten tydzień a potem nie będzie już tak źle!

Dla Was jeszcze jedna część zdjęć z piątku ;)








Mam nadzieję że uda mi się odezwać w tygodniu.Mam Wam do pokazania spodnie jakie ostatnio kupiłam i buty jakie dostałam.Uciekam teraz pod prysznic i trochę odpocząć po tej nauce .Miłego tygodnia:)

Categories: , ,

35 Responses so far.

  1. abarcik19 says:

    piękne zdjęcia :)

  2. Śliczne te zdjęcia :)

  3. Ann says:

    Kaczki <33 Jak już mówiłam ładny look i sesja *o*

    http://ania-ann.blogspot.com/

  4. Ładne zdjęcia ^^ Zajrzysz do nas ? ♥

  5. fleurr says:

    Też bym sobie wypiła taki świeży soczek :D

  6. klaudmen says:

    piękna jesteś : )

  7. Też chcę taki soczek ,ej <3


    Obserwuję , :3

  8. Kinga says:

    Wzajemnie miłego tygodnia.
    Dasz radę z nawałem nauki.:)
    Pozdrawiam.

  9. patrycja. says:

    świetna sesja ;D
    ślicznotka :*

  10. TESSIK says:

    sliczna jestes;)

  11. Ilona. says:

    Ale masz świetną urodę :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  12. Tomas ma fazę na takie soki ;) piękna jesteś!

  13. Powodzenia na sprawdzianach ! :)

  14. Jull says:

    fajna koszulka :)

  15. świetne zdjęcia! no i stylizacja oczywiscie! :) Pozdrawiam

  16. sasskia says:

    Sliczne zdjęcia :-)
    Pieknie wyglądasz :-)

  17. swietna bluzka ;)

  18. Śliczne masz buciki i rurki ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;)))

  19. claudixe says:

    śliczna bluzka!
    ładnie tu, a Ciebie zapraszam do mnie:
    inaczejznaczypomojemu.blogspot.com

  20. jakie Ty masz boskie nogii!

  21. Ale ty jesteś szczupła ;)

    Zapraszam do mnie - nowy wpis: ilonastejbach.blogspot.com ;)

  22. Prosto i ładnie :)

  23. EAtB says:

    Aaaa, no widzisz, a nawet trochę podobny - jak brat :D Piękne ;)

  24. Gosiek says:

    Ładna jesteś :)
    Mam podobne spodnie :D

  25. Molly says:

    cholera, nie zamarzłaś tam? podziwiam wszystkie kobitki, które nie boją się zimy :D

  26. love your peace top a lot!!
    thanks for the love hon, I'm following you now!
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com.au/

  27. Świetnie wyglądasz :>>

  28. audrey says:

    bardzo dobrze wyglądasz;)

  29. Swietny zestaw. Bardzo podoba mi sie kolor tych spodni :)

  30. Wika W. says:

    Podoba mi się kolor spodni ;) Rozumiem Cię, też mam ciężki tydzień :c
    zpasjadozycia.blogspot.com

  31. ladna sukienka w nagłówku ;)

  32. Koszulka i spodnie są super!

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)