Kurs fotograficzny

Hej:) Wpadłam tu tylko na chwilę ,bo jestem strasznie zmęczona,ale chcę napisać kilka słów o dzisiejszym dniu.Od dzisiaj zaczęłam ze znajomymi chodzić na kurs fotografii.Nie wiedziałam jak to będzie do końca,bo on odbywa się w Krotoszynie a to jest ok.30 km od mojego miejsca zamieszkania.Jednak wszystko udało się załatwić iii jestem meeega zadowolona!:) Po jednych zajęciach( a będą one trwały co piątek do maja) wiem już dużo,a na następnych Pan poprosił mnie abym była modelką (mam wziąć ze sobą sukienkę i szpilki ,bo Pan wymyślił że na elegancko mi bardziej pasuje:) Już nie mogę się doczekać następnego piątku<3 Tym bardziej że Pana aparat to <333 -moje marzenie ,może kiedyś się spełni bo już taki profesjonalny jest.Jak pomyślę sobie,że będę miała nim robione zdjęcia to już się cieszę:)

Dla Was na szybko jakieś zdjęcia z tygodnia,bo mam dla Was outfit,ale nie mam czasu powybierać zdjęć teraz.

                                                                  Mała zapowiedź outfitu;)


W tygodniu miałam straszną ochotę na coś dobrego,postawiłam na truskawki w czekoladzie <3



I moja pyszna kolacja ,którą właśnie się zajadam.Wróciłam grubo po 20,byłam strasznie głodna,a z racji tego że w mojej miejscowości otwarli pizzerie postanowiłam skorzystać:D

Jest to moje 1 zdjęcia z wykorzystaniem dzisiaj nabytych umiejętności między innymi jak dobrze ustawić ISO :D


Uciekam pod prysznic,do jutra:)

Categories: ,

28 Responses so far.

  1. monka says:

    oo też jadłam w tym tygodniu truskawki.. ;) brakowało mi ich strasznie ;)

  2. werii says:

    mmm truskaweczki <3

  3. MaryŚś says:

    zazdroszczę tego kursu <3

  4. Kinga says:

    Powodzenia na kursie, na pewno uda Ci się wynieść stamtąd nowe umiejętności.
    Pozdrawiam serdecznie.

  5. Martaa :3 says:

    truskawki <3 nie jadłam od lipca :(

  6. Eustazja says:

    Koniecznie pokaż zdjęcia z tego kursu. :)

  7. Dorothy says:

    Dzisiaj nie miałam ze sobą swojego aparatu,ale od następnego tygodnia będę już brała,także na pewno coś tu wrzucę;)

  8. mmmm same smakołyki <3


    Zapraszam serdecznie na nowy post :*
    http://nikusia1702.blogspot.com/

  9. Powodzenia Ci życzę! :)
    Nominowałam Cię do Liebster Award, szczegóły u mnie na blogu: http://thelena-fashion.blogspot.com/
    Pozdrawiam! :)

  10. Malinkowa says:

    ciekawy blog ;)

  11. truskawki s apyszne :)yummy :)

    dodałam do obserwowanych <3
    www.classicorcool.com - mój blog

  12. Anita says:

    Powodzenia i życzę owocnej nauki ;)
    Zapraszam.

  13. Martyś says:

    jeju nie dość, że zrobiłam mi ochotę na truskawki w czekoladzie to jeszcze potem pizza! :(( pozdrawiam ;*

  14. Ooo gratuluje ! też bym chciała chodzić na jakiś kurs z fotografii ;D

  15. fleurr says:

    Mam nadzieję, że mi się też kiedyś uda wybrać na taki kurs fotografii. Bardzo lubię robić zdjęcia ludziom :D A moja siostra jest mega fotogeniczna i śliczna, więc ze znalezieniem modelki nie mam problemu :D

  16. Wszyscy te truskawki z czekoladą wżerają :D A ja nie próbowałam jeszcze.
    Obserwuję ;)

  17. hello darling, u look great,u have a lovely blog, now I follow u
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

  18. Również zastanawiam nad zapisaniem się na kurs fotografii, Z niecierpliwością czekam na outfit ;)

  19. EAtB says:

    Noo, mówiłam, że wyglądasz jak modelka :D I o proszę. Koniecznie daj nam zdjęcia, na których bedziesz pozować ;) Natalia

  20. Ilona. says:

    Ale pyszności ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  21. super! nigdy nie miałam jeszcze okazji być na takim kursie. ;)

  22. nono says:

    mmm... truskawki w czekoladzie<3

  23. Eliza De. says:

    Tez kiedyś myślałam o kursie fotograficznym, jednak zdecydowałam się na coś innego ;)

    Pozdrawiam!

  24. sue says:

    mm truskawki z czekoladą mm :)

  25. Blogerka says:

    truskaweczki ? mniaaami : )

  26. Insolito says:

    Też bym chciała iść na taki kurs ;)
    Pozdrawiam ;)

  27. Evil says:

    Powodzenia na następnych zajęciach :D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)