Niedziela

Hej:) Jak dobrze że tylko 3 dni i wolne!Dzisiaj większość dnia spędziłam na nauce,bo mam jutro konkurs o Unii Europejskiej i przypominałam sobie wszystkie wiadomości.Dzisiejsza pogoda napełniła mnie optymizmem że ten śnieg szybko zniknie.Niech już cały czas będzie takie piękne słoneczko jak dzisiaj <3

Zdjęcia były robione w tygodniu,ale nie było okazji ich jeszcze tutaj pokazać:) Także teraz 1 cześć:








Uciekam bo mam jeszcze kilka rzeczy do zrobienia ;)

Categories: ,

30 Responses so far.

  1. Świetne zdjęcia :D

  2. Śliczną masz bluzkę :)

  3. No i może lany poniedziałek będzie lany,a nie śnieżny :)

  4. enya says:

    powodzenia na konkursie. ;)

  5. Ann says:

    Ładna sukienka *o*

    http://ania-ann.blogspot.com/

  6. śliczne zdjęcia, powodzenia na konkursie! ;)

  7. fleurr says:

    Masz bardzo ładny wisiorek :)

  8. Ilona. says:

    Świetnie wyglądasz! :) Powodzenia! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  9. Kinga says:

    Bardzo fajne zdjęcia, jesteś na prawdę bardzo fotogeniczna.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.;)

  10. Śliczne zdjęcia!
    Też już chce bardzo, bardzo wiosnę :(
    Powodzenia na konkursie!

  11. werii says:

    ładne te zdjęcia. :)

  12. fajne zdjęcia:) mnie też pogoda napawa optymizmem:) powodzenia na konkursie:)

  13. Masz bardzo ładny uśmiech:)Sukienka sliczna:) Powodzenia w konkursie:)

    monic-dzej.blogspot.com

  14. Aria says:

    śliczna jesteś ;) + cudowny wisiorek :D
    Całusy, Aria ♥

  15. Bardzo mi się podoba tunika/sukienka ;)

  16. sliczna sukienka:)

  17. patrycja. says:

    ale Ty jesteś śliczna :*
    cudowne te zdjęcia :)
    czekam na 2 część ;p

  18. Kay. says:

    Obserwuję pod nazwą Kay.

  19. Caramel K says:

    jesteś bardzo ładna ;)
    uwielbiam Twoje włosy ^^
    obserwuję. ;)

  20. bardzo ładnie wyglądasz. :))

    Zapraszam do mnie na nową notkę. :*

  21. Wiktoria says:

    pięknie wyglądasz :>

  22. Piękne zdjęcia :)

  23. TESSIK says:

    uwielbiam twą urodę :O

  24. kammage says:

    Masz bardzo ładną twarz. *.*
    Piękny nagłówek. *o*
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam ! : )

  25. EM says:

    jak milo miec takie wolne dnii :) swietnie wygladasz :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

  26. EAtB says:

    Śliczne zdjecia :)

  27. Layla says:

    Rewanżuję się 270:) Piękne stylizacje.

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)