Nowości

Dzisiejszy dzień wykorzystałam w 100 %.Nauczyłam się ponad połowę rzeczy na poniedziałek i jeszcze zdążyłam upiec szarlotkę :) Aktualnie się nią zajadam i oglądam seriale,na które nie miałam czasu w tygodniu.

Dzisiaj zdjęcie nowości,miały się one ukazać już tydzień temu,ale tak jakoś wyszło że o nich zapomniałam.


spodnie-Vila



trampki-prezent


Na koniec jakieś znalezione dzisiaj przez przypadek:


A Wam jak minęła ta sobota?;)

Categories:

24 Responses so far.

  1. Dominika says:

    nawet dobrze :)
    fajnie nowości :)

  2. Kinga says:

    Fajne te rzeczy, spodnie mi się bardzo podobają.
    Pozdrawiam!

  3. Gosiek says:

    Jakie ładne spodnioleginsy :D

  4. enya says:

    świetne spodnie. ;)

  5. Bardzo ładne spodnie :) Ja zrobiłam sobie dziś dzień leniucha ;p

  6. Podobają mi się te spodnie :3
    ja dziś miałam się nauczyć połowę rzeczy na poniedziałek , a nauczyłam się zaledwie 1/2 materiałów . Ale dobrze, że w ogóle się coś pouczyłam ;D .

    http://sells-love.blogspot.com/

  7. fleurr says:

    A ja nigdy niczego nie upiekłam.. Jakoś nie chce mi się do tego zabrać :D

  8. Ilona. says:

    Extra spodnie *.* I ładniutkie trampki <3

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  9. Mi minęła dość aktywnie :D

  10. Anita says:

    Ciekawe rzeczy ;)
    Super fotka ^^

  11. świetny buty ;) ja też starałam się jak najlepiej wykorzystać swój dzień ;)

  12. Martyś says:

    trampki świetne <3
    mi sobota minęła bardzo przyjemnie :))

    + zapraszam do mnie na konkurs! do wygrania zegarek :)

  13. Glinianka says:

    ładny struj , boskie buty : )
    Ładne zdjęcia

  14. werii says:

    fajne trampki. :)

  15. świetne spodnie :)
    w sobotę sprzątałam i trochę poćwiczyłam ;)

  16. Kinga says:

    Ale fajne buty! *.*

  17. spodnie są cudne <3

  18. Polly M says:

    Dobre to przedostatnie zdjęcie ;)
    Zazdroszczę takiej motywacji w sobotę, ja zwykle w ten dzień odpoczywam po całym tygodniu, ewentualnie gdzieś wychodzę :P

    searchingpolly.blogspot.com

  19. Ann says:

    Jakie buty *o*

    http://ania-ann.blogspot.com/

  20. Świetne trampki *.*
    Jeśli chcesz , wpadnij ^^
    http://world-close-in-my-head.blogspot.com/

  21. NelQable says:

    Świetne spodnie! :D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)