Outfit

Hej;) Dzisiaj prawie 3 godziny opracowywałam tematy na kartkówkę z historii .Jest to przedmiot na którym mi zależy,na półrocze miałam 5 i mam zamiar tą ocenę utrzymać.Nie miałam jednak siły się tego uczyć,dlatego naukę zostawiłam na jutro:) Poza tym obejrzałam zaległe odcinki seriali i załatwiłam kilka spraw blogowych m.in . odpisałam na kilka e-maili i doprowadziłam już do końca pewną współprace(o tym niedługo)

Tak jak pisałam wczoraj dzisiaj outfit,jeszcze robione zdjęcia w domu,bo było zimno.Dzisiaj było już piękne słoneczko więc teraz mam nadzieję że już zostanie i będę mogła robić zdjęcia na dworze;D Sweterek ze zdjęć kupiłam w zeszłą sobotę,uwielbiam jego kolor<3











bluzka-Bon Prix
sweterek-KappAhl
spodnie-H&M

A teraz idę obejrzeć ostatni odcinek jaki mi został.Pa:*

Categories: ,

27 Responses so far.

  1. śliczny kolor *.*

  2. śliczny outfit! ;)
    sweterek <3

  3. fajnie wyglądasz ;D

  4. EAtB says:

    Chyba nigdy w życiu nie będę miała 5 z historii... Agrrrr ;/ :D Śliczny strój :*

  5. Ilona. says:

    Śliczny sweterek ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  6. to prawda, ma piękny kolorek :3

  7. fleurr says:

    Faktycznie, kolor sweterka jest cudny :) Lubię róż :)

  8. Sweterek jest uroczy :)

  9. fajny sweterek, ale ten kolor jednak nie dla mnie ;)

  10. MaryŚś says:

    Bardzo ładnie wyglądasz. Świetny kolor sweterka, można z nim kombinować wiele :D. Lubię róż, choć kiedyś nienawidziłam.

  11. zakochałam sie w kolorku sweterka :D bardzo bardzo ładny ;) a przy okazji fajny kolor ścian ;D

  12. Kinga Ż says:

    ale jesteś chudziutka ! tu podaję stronkę na której musisz wypełnić te puste miejsca http://snapwidget.com/#getstarted
    instrukcja - http://snapcreativity.com/instagram-blogger-sidebar/
    proszę bardzo :) a ja chciałam zapytać jak zrobiłaś to okienko "view on instagram" :D

  13. uroczy sweterek :)
    u mnie jutro NOWY POST http://northflower.blogspot.com/

  14. werii says:

    bardzo ładnie. ;)

  15. lucia m says:

    cute!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

  16. śliczne zdjęcie, dobrze Ci w spiętych włosach! ;)

  17. Ally♥ says:

    Kolor tego swetra jest przepiękny. Ogólnie sam sweterek wygląda śliczne :> + obserwuje

  18. ewa phix says:

    O kurczę, a ja nigdy nie lubiłam historii :D pięknie wyglądasz:)

  19. Ładnie wyglądasz ;D

  20. Ładny kolor sweterka :)

  21. fajny sweterek <33

  22. Wiktoria says:

    ja ostatnie 2 kartkówki z historii napisałam na 5 i w piątek koleś wziął mnie do odpowiedzi i odpowiedziałam na wszystkie pytania i jestem z siebie dumna :D
    Pięknie wyglądasz :>

  23. ale ty jesteś zgrabniutkaaaaa! :)

  24. sue says:

    super ten sweterek, zwlaszcza kolor!:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)