Outfit

Jutro tylko kartkówka z angielskiego,chyba najlżejszy dzień w tym tygodniu.Ja się przeziębiłam i się kiepsko czuję ale muszę chodzić do szkoły,bo potem bym tego nie nadrobiła.Przyszły tydzień zapowiada się jeszcze gorzej-sprawdzian z historii,wos'u,angielskiego i kartkówka z polskiego i niemieckiego super -.-

Outfit był przygotowany jeszcze jak było cieplej,bo do teraźniejszej pogody się nie nadaje.Jest mnóstwo śniegu ;/







bluzka-Bershka(to jeden z moich ostatnich zakupów jeszcze nie pokazywane,pisałam tutaj )
baseballówka-allegro
spodnie-H&M
buty- http://www.sequinshoes.pl/

Drugą cześć zdjęć dodam w następnej notce;)

Categories:

42 Responses so far.

  1. fleurr says:

    Buty są boskie! Muszę mieć takie! :D

  2. super wyglądasz! koszulka bardzo fajna!

  3. Chyba Ci juz mowilam,że strasznie podoba mi się Twój kolor wlosów?:))

  4. Eliza De. says:

    Sportowo, ale bardzo mi się podoba ;)

  5. monka says:

    masz śliczne włosy *.*

  6. U mnie też śnieg niestety... A było już tak ładnie.
    Śliczny nagłówek, strasznie mi się podoba <3
    Super wyglądasz

  7. Anita says:

    Super wyglądasz ślicznoto ! :)

  8. Evil says:

    Buty *.* Zakochałam się xD

    Zapraszam do mnie ( pojawiła się nowa notka xD ) :D

  9. Natka♥ says:

    U mnie z pogodą też nie za ciekawo.. :c Śliczne masz te buty jak i cały zestaw ;]

  10. Eustazja says:

    Ja też wolę teraz nie chorować...

  11. Świetnie wyglądasz! Genialne masz buty <3

  12. Świetne Buty ♥ . jestem tu pierwszy raz , ładnie tu u cb ; )
    Zapraszam także do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Obserwuję i liczę na rewanż ; *

  13. Śliczna jesteś ; )
    Dałabym ci o wiele więcej lat ; )
    Śliczne włosy ; )

  14. ekstra! świetne masz buty. :D

  15. Masz śliczne włosy, tyle tylko powiem :)

  16. Ilona. says:

    Buty <3 Muszę je zamówić jak będzie dostępny mój rozmiar <3.

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  17. enya says:

    świetnie wyglądasz! :D

  18. Kinga says:

    Fajny, ciekawy outfit.;)
    Pozdrawiam.;)

  19. patrycja. says:

    pięknie wyglądasz :)

  20. u mnie w szkole nie lepiej ;c
    fajny zestaw :) bluzka jest świetna ;)

  21. Kinga says:

    Świetne buty. *.* To ja Ci życzę powrotu do zdrowia. :)

  22. Cały zestaw jest boski, najbardziej moja uwagę przykuły jednak spodnie, są boskie ;)

    Zapraszam do mnie: ilonastejbach.blogspot.com

  23. Hanna says:

    Fajny zestaw :) Podoba mi się baseballówka.

    U mnie też mnóstwo śniegu :( I nie przestaje padać...

  24. EAtB says:

    Oo ten strój jest genialny! Super spodnie, dawno je kupiłaś? Pytam, bo jestem ciekawa czy są jeszcze :D One mają z boku paski z a'la skóry, czy to ciemniejszy odcień czerni? Poza tym bluzka i bluza też ekstra! ten outfit przypadł mi chyba najbardziej do gustu ze wszystkich ostatnich :D Ekstra!

  25. Julia says:

    ładne butki :3

  26. Świetnie wyglądasz ! :D Pozdrawiam ♥

  27. Śliczny nagłówek.;**
    Ładna jesteś.;)
    http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

  28. Malko says:

    Pięknie wyglądasz, ale ubieraj się jak najszybciej !! Mikstura mleczno- czosnkowa z dodatkiem miodu dobrze Ci zrobi!! Jutro będziesz jak nowo narodzona. Ciepła herbata, kołdra i grube skarpety potrafią też zdziałać cuda;)

    Pozdrawiam i życzę powrotu do zdrowia. Zapraszam do siebie,

    Malko

  29. Patka ;D says:

    Co za wyczucie Hahah ;3 też miałam w środę kartkówkę z angola ;*
    Hahah ;) Zdjęcia są śliczne.
    Mam nadzieję że zajrzysz do mnie *.*

  30. Ann says:

    Super look *o*

    http://ania-ann.blogspot.com/

  31. Dorothy says:

    Mają z boku ciemniejszy odcień czerni. Kupiłam je stosunkowo nie dawno ,chyba z 2 miesiące temu:)

  32. jesteś śliczna... :)

  33. Asia says:

    Świetne buty, pozdrawiam i obserwuję :)

  34. audrey says:

    super wyglądasz;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)