Outfit

Cześć!No i w końcu mamy 6 dni wolnego ^^ Ostatnie dwa tygodnie były bardzo męczące,miałam mnóstwo nauki,ale było warto bo wpadła 5 z sprawdzianu z polskiego,historii i wos'u i dwie 5 z biologi,a nawet 6 z niemieckiego :)Teraz mam zamiar całkowicie odpocząć.Dzisiaj po szkole zostałam w Miliczu(co prawda już siedziałam w autobusie do domu,ale dostałam telefon i zdążyłam wysiąść haha xd).Wróciłam do domu później i od razu położyłam się do łóżka.Mam zamiar oglądnąć teraz jakiś film;>

Dzisiaj miała być 2 część zdjęć,ale na szybkiego zrobiłam zdjęcia outfit'u. Było strasznie zimno,wiatr wiał ale coś udało się zrobić:)






bluzka-H&M
ramoneska-Only
spodnie-Tally Weijl

A teraz objadam się tymi pysznościami:


Jutro prawdopodobnie pojawi się post ze zdjęciami moich pupili .Dawno takiego nie było,a troszeczkę się tych zdjęć nazbierało,chociaż i tak nie wiem bo mam tyle zdjęć do pokazania,że do jutro mogę zmienić zdanie xd Do napisania:)

Categories:

35 Responses so far.

  1. jejku jak ślicznie!

  2. Widzę, że też masz bluzkę w paski ;)
    Ślicznie wyglądasz! ♥

  3. werii says:

    bardzo ładnie. :)

  4. Ann says:

    kurtka ♥

    http://ania-ann.blogspot.com/

  5. mmm jakie pyszności ;)
    jakie ty masz świetne oceny, wow ;D u mnie trochę gorzej ;p

  6. Ilona. says:

    |Pięknie wyglądasz ;))

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  7. świetna ta ramoneska! ♥

  8. Avis says:

    Świetnie wyglądasz ! ;)
    Nareszcie wolne ;>
    Wpadnij w wolnej chwili do mnie :)

  9. Agata says:

    śliczna ramoneska ;-)

  10. fleurr says:

    Jakie dobre oceny :D Brawo :D

  11. Mała Mi. says:

    genialna masz ramoneske :)

  12. wszystko bardzo mi się podoba ;)

    Zapraszam do siebie ♥

  13. Anita says:

    Ramoneska cudowna! ;)

  14. Glinianka says:

    Mr. ♥
    Zapraszam do siebie + nowy wpis : )

  15. EAtB says:

    Super wyglądasz i jakie pyszności masz :D mniam! ja przed chwilą zjadłam sobie eklerka ;p

  16. Kinga says:

    Nie pokazuj takich pyszności, bo aż ślinka cieknie.
    Fajny outfit i gratuluję dobrych ocen w szkole.;)

  17. patrycja. says:

    świetnie wyglądasz ;)
    cudowna ramoneska ;D

  18. ramoneska <3 Super wyglądasz ;)

  19. Gratuluję ocen zasłużyłaś na nie ciężką pracą ;) Bardzo ładna ramoneska.

  20. kammage says:

    Świetna Stylizacja , ramoneska dodaje uroku. ; )
    Obserwuję ! : )

  21. Bryzejda says:

    Bardzo fajnie :)

  22. Dagmara says:

    Ładna kurteczka :)

  23. Ewelina says:

    dziękuję za odwiedziny ;) bardzo stylowo a ramoneska <3 pozdrawiam :*

  24. ale pychotaa ! ramoneska cudna ;D

  25. Anetka . says:

    Czasem tez wysiadam z autobusu w ostatniej chwili. ; )


    obserwujemy?
    http://fuckingeveryday.blogspot.com/

  26. okiem m-a says:

    Stylizacja świetna bardzo rock'owa!!
    Pozdrawiam:)

  27. Aria says:

    zazdroszczę Ci tak chudych nóg *.*

    Całusy, Aria ♥

  28. Guens says:

    Fajny, ciekawy blog. Widać, że piszesz go z zaangażowaniem i pasją, czego ja nie posiadam, a szkoda... Nie mam doświadczenia w bloggowaniu i nie mam wielu obserwatorów, jeśli byś chciała i byłoby mi wtedy bardzo miło, to możesz mnie subskrybować i napisać mi to w komentarzu, a ja oczywiście to odwzajemnie. Zresztą, hahah, prowadzisz świetnego bloga więc na 100% tutaj zajrzę jeszcze wiele razy :o
    WESOŁYCH

  29. Guens says:

    Fajny, ciekawy blog. Widać, że piszesz go z zaangażowaniem i pasją, czego ja nie posiadam, a szkoda... Nie mam doświadczenia w bloggowaniu i nie mam wielu obserwatorów, jeśli byś chciała i byłoby mi wtedy bardzo miło, to możesz mnie subskrybować i napisać mi to w komentarzu, a ja oczywiście to odwzajemnie. Zresztą, hahah, prowadzisz świetnego bloga więc na 100% tutaj zajrzę jeszcze wiele razy :o
    WESOŁYCH

  30. Super look, jesteś bardzo ładna i masz cuuuuudowną figurę *.*

  31. Oliwia says:

    Dla mnie rewelacja :)

  32. outfit bomba. dodaję do obserwowanych;)

  33. świetny look :) genialną masz figurę !

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)