Outfit/Krotoszyn

Hej:) Miałam zamiar wczoraj pisać ale była awaria prądu i większość okolicznych wiosek nawet nie miała ;/  Dzisiaj po szkole standardowo pojechałyśmy do Krotoszyna,skoczyłyśmy na kebaba a potem poszłyśmy na zdjęcia do parku.Już nie mogę się doczekać aż będzie ciepło i będziemy mogły sobie tam siedzieć bo jest pięknie tam:) Pochodziłyśmy też chwilę po sklepach i kupiłam sobie spodnie,które może pokaże jutro.Kończę bo jestem zmęczona niedawno wróciłam dopiero.

No to teraz zdjęcia z dzisiaj;)


Słłit focia z Mateuszem xd 







bluzka-allegro
t-shirt (kupiony ostatnio,pisałam tutaj )-New Yorker
spodnie-Bershka
buty-Street Shoes

Mam więcej zdjęć,ale jestem tak zmęczona że nie mam siły więcej wybierać,pojawią się niedługo:) Miłego weekendu :)

33 Responses so far.

  1. Fanie wyglądasz! świetny zestaw i zdjęcia ;)
    Och, jak ja już chcę wiosnę!
    ps, śliczny nagłówek :D

  2. super focie !
    jaka ty chudziutka <3

    Zapraszam w wolnym czasie :)
    http://nikusia1702.blogspot.com/

  3. Śliczna stylizacja! :)

  4. śliczne zdjęcia, ciekawa jestem tych spodni. ;)

  5. Wiktoria says:

    śliczna śliczna :*

  6. Anita says:

    Świetnie wyglądasz :))

  7. jak dużo śniegu tam u Ciebie xD

  8. tak, ja też nie mogę doczekać się już wiosny. świetnie wyglądałaś :))

  9. Eliza De. says:

    Ładne spodnie :)

  10. klaudmen says:

    słit focia udana! :D
    a poza tym ładnei wychodzisz na zdjeciach ;)

  11. Hanna says:

    Ale fajne spodnie ;)

    Widzę, że u Ciebie trochę cieplej niż u mnie. Normalnie przejść przez zaspy nie można :P

  12. charmeuse says:

    fajna koszulka ;)

  13. patrycja. says:

    ślicznie wyglądasz :)

  14. monka says:

    oo jak ładnie ;p

  15. Mateusz. says:

    Fajna bluzka.:D

  16. świetnie wyglądasz:):)

  17. Martyś says:

    spodnie bardzo mi się podobają! :*

  18. Mam ta sama bluzke :)
    Super zdjecia *.*
    optymistycznieee.blogspot.com

  19. Monica Z says:

    Świetny blog !! super looki !! obserwuje i zapraszam do siebie NEW POST !!! ZAPRASZAM
    http://mfashion88.blogspot.com/2013/03/military-look.html

  20. Ann says:

    Ładny look *o*

    http://ania-ann.blogspot.com

  21. świetna bluzka. :)

  22. Cool photos!!!
    Do you like to follow each other???
    Let me know...
    expressyourself.paolalauretano

  23. fleurr says:

    I znowu buty mi się najbardziej podobają! :D Chciałam sobie kupić tamte, z poprzedniej notki, ale nie ma mojego rozmiaru :(

  24. Ania says:

    Nie zimno ci było tak?Świetna bluzka;)
    obserwujemy?;>

  25. EAtB says:

    Ohh, jaka piękna słot focia :* :D To twój brat/ kolega/ chłopak? :D

  26. Jejku Świetne Zdjęcia ♥ .
    Kocham Twój Blog ; >
    Zapraszam : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Pozdrawiam ; )

  27. Ankaa ♥ says:

    Świetny strój :D
    Genialne zdjęcia :)

  28. Delusion says:

    Już niedługo będziesz mogła posiedzieć w tym parku, przekonasz się :)
    Świetny ten t-shirt ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)