Spodnie

Witam:) Niedziela minęła mi dobrze.Rano się uczyłam na historię,potem byłam w Miliczu,a po powrocie wzięłam się za powtarzanie jeszcze raz historii.Najbliższe 2 tygodnie będę bardzo pracowite,multum sprawdzianów i kartkówek także nie wiem jak często się będę odzywać.Postaram się jak najczęściej:)

Miał być dzisiaj outfit,ale dostałam spodnie i chciałam je pokazać.W rzeczywistości są bardziej neonowe. Właśnie takie chciałam kupić sobie sama,no ale teraz już nie muszę :D Uwielbiam je,są mega wygodne.Zdjęcia były robione na szybko bo zimno mi było i dopiero jak wróciłam zauważyłam że na zdjęciach jest nieco inny kolor.Zdjęcia podzieliłam na dwa posty,dzisiaj 1 część:)






Teraz byle do piątku,ale powinno szybko zlecieć ,bo we wtorek jedziemy z klasą na wycieczkę,a poza tym jest dużo nauki;< A w piątek znowu na kurs<3 Nie mogę się doczekać:) Miłego tygodnia:)

Categories: ,

31 Responses so far.

  1. Kinga says:

    Bardzo ładne spodnie.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.;)

  2. Śliczne te spodnie! :)

  3. Jull says:

    Piękna <3 Też mam mega dużo nauki a tak się nie chce :<

  4. spodnie są super

  5. Lubię takie nenoy :)

  6. Ilona. says:

    Spodnie ożywiają cały outfit. ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

  7. ale jesteś ładna *.* ;D!

  8. świetne spodnie, bardzo fajnie wyglądasz! :D

  9. świetne spodnie! :3

  10. Kaś ka. says:

    świetne zdj!

    www.secret-kate.blogspot.com

  11. fleurr says:

    Ten kolor spodni jest świetny. Chciałabym takie same :D

  12. Eśśka . says:

    fajna jestes ! piękne nóżki. ja zapraszam do komentowania oraz obserwowania mojego bloga > zycie-na100latki.blogspot.com

  13. Czerń zawsze świetna, zwłaszcza z czerwienią.
    Poza tym - masz ładną figurę ;)

  14. hunter says:

    Fajne spodnie ;)
    Też mam mnóstwo sprawdzianów :<

  15. Eliza De. says:

    Czerwone rurki <33

  16. jak Ty ślicznie wyglądasz!


    _________________
    Pozdrawiam
    Kadik Babik

  17. Evil says:

    Trzecie zdjęcie mega *.*

  18. super spodnie , jakie nogi chude <3

  19. EAtB says:

    Rzeczywiście na zdjęciach nie wyglądają na neonowe... ale i tak mi sie podobają ;) Śliczny strój. Natalia

  20. jakie nogiiii <3

  21. jadwigaa says:

    jej chciałabym być taka chuda ;)

  22. Martyś says:

    ale jesteś chudzinka! :*

  23. Swietne te spodnie , a nogi jeszcze lepsze :D
    http://dareeg.blogspot.com/

  24. sue says:

    bardzo fajnie :]

  25. spodnie mają bardzo ladny kolor i rzucają się w oczy! Jestes bardzo zgrabna i masz oryginalną urodę! ;) pozdrawiam

  26. patrycja. says:

    masz cudowne włosy. ktoś już trafnie napisał że super spodnie, ale nogi lepsze :) zazdroszcze ich ;p obserwujemy? ;>

  27. zapraszam na nowy post! :3

  28. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego dnia. Pozdrawiam. ;)

  29. Cudne spodnie, też miałam kiedyś taki kolorek ;) i bylam bardzo zadowolona ;)

    Zapraszam do mnie: ilonastejbach.blogspot.com

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)