Tired

Cześć!:) Jestem tak zmęczona już tym tygodniem że chcę już jego koniec.Cały czas się trzeba uczyć,praktycznie w ogóle nie mam wolnego czasu.Dzisiaj go znalazłam tylko i wyłącznie dlatego że jutro nie idę do szkoły.Pomimo tego że nie idę i tak będę się cały dzień uczyć,bo mam w piątek sprawdzian z historii z dwóch działów,czyli jakieś 11 tematów do nauczenia.Na szczęście już część umiem,także jutro tylko się douczyć.

Mam dla Was multum zdjęć,ale najpierw te zaległe jeszcze z tamtego tygodnia.





A jutro już mamy 1 dzień wiosny,a u mnie pełno śniegu ;< Mam nadzieję że jak najszybciej on zniknie,bo chcę już słoneczko i ciepło:D Możliwe że jutro się odezwę bo w piątek znowu na zajęcia fotograficzne i pewnie będę zmęczona jak wrócę:)

Categories: ,

34 Responses so far.

  1. Kamila Z says:

    świetna bejsbolówka :)

  2. enya says:

    ładna bluzka. ;) powodzenia w piątek na historii. ;)

  3. też mam dość śniegu..
    fajne fotki ;)

  4. śliczne zdjęcia. ;)
    oby wiosna przyszła jak najszybciej!

  5. Przepiękne zdjęcia ; )
    http://vizualny-swiat.blogspot.com/

  6. nofound says:

    Super spodnie i czekam na kolejną notkę? :D
    Ech pierwszy dzień wiosny a za oknem śnieg :c

  7. fleurr says:

    Jak to dobrze, że takie czasu codziennej nauki mam już z głowy :D
    A zdjęcia bardzo ładne, jak zawsze zresztą ;)

  8. Śliczne zdjęcia :) spodnie bardzo mi się podobają ;)
    Zostałaś wyróżniona w Creative Blog Award, szczegóły u mnie na blogu ;*
    http://thelena-fashion.blogspot.com/

  9. Dagmara says:

    Fajny t-shirt! :) U mnie też pełno śniegu :c.
    Obserwuję i czekam na rewanż ;)

  10. Kinga says:

    Kiedyś śnieg zniknie tak jak i u mnie.;)
    Pozdrawiam serdecznie.;)

  11. u mnie też pełno śniegu ;c Ładnie wyglądasz ;D

  12. Glinianka says:

    śliczne zdjęcia ♥

  13. aleXandra says:

    podobają mi się Twoje włosy:)

    nowy KONKURS na moim blogu - zachęcam do wzięcia udziału :)

    www.karmellove.blogspot.com

  14. EAtB says:

    Taaak ładną mamy zimę tej wiosny :D

  15. Blogerka says:

    bardzo podobają mi się spodnie : ))

  16. Ankaa ♥ says:

    U mnie też pełno śniegu :)
    Świetny strój :D

  17. świetny t-shirt:)
    dodaje do obserwowanych będzie mi miło tu ponownie zajrzeć:)

  18. świetny strój, :)
    pozdrawiam .

  19. głowa do góry!:) fajnie wyglądasz

  20. Wiktoria says:

    ładny zestaw, a u mnie śnieg ciągle pada ;/

  21. Ja też bym chciała chodzić na warsztaty fotograficzne.;d
    Fajny strój
    http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

  22. Ania says:

    Ładny zestaw, dość zwyczajny, ale ładny :)

  23. Dobrze, ze ja mam rekolekcje :D

  24. patrycja. says:

    śliczna :* super strój ;D

  25. Kinga says:

    Fajna bluzka. :) Powodzenia na sprawdzianie. :*

  26. NelQable says:

    U mnie też właśnie jest pełno śniegu, a podobno jest już wiosna! :D

  27. Swietnie wygladasz! Cudne bluza!

    Zapraszam na KONKURS!

  28. fajny t-shirt ;)

  29. Jestes taka ladna dziewczyna i jedyne czego Ci brakuje to odrobina usmiechu :)

  30. jesteś bardzo ładna + ciekawy blog
    obserwuję i zapraszam :))
    happyd0ll.blogspot.com

  31. Martyś says:

    fajnie wyglądasz! spodnie świetne;*

  32. Denisa says:

    Very nice pics and I like that outfit. Have a great weekend.

    http://www.fashiondenis.com/

  33. Ann says:

    Ładny look *o*

    http://ania-ann.blogspot.com/

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)