Warsztaty

Hej:) Dzisiejszy dzień był bardzo udany.Najpierw chłopacy zabrali nas na pizze,a potem pojechałam do Krotoszyna.Tam udałam się do kawiarni ,gdzie zamówiłam sobie pyszny deser,już od dawna miałam na taki ochotę!:) Pochodziliśmy też trochę po sklepach,ale nic nie kupiłam.




Kwiatki z okazji dnia kobiet:



Potem udaliśmy się na warsztaty fotograficzne,oto mała zapowiedź,więcej jutro:>


Padam ze zmęczenia,więc uciekam:) Do jutra;*


24 Responses so far.

  1. http://gentlewomanandgentleman.blogspot.com/ nowy blog, zapraszamy :)

  2. Mniam,jaki deser <3

  3. Eustazja says:

    mniam <33
    Czekam na większą dawkę zdjęć z warsztatów. :)))

  4. patrycja. says:

    apetycznie wygląda ten deser :) zjadłabym :*

  5. To widzę, że bardzo udany dzień:P
    Też bym zjadła sobie taki deser.

  6. fleurr says:

    A ja dzisiaj cały dzień przesiedziałam w domu ;) Bardzo ładne fotki :D

  7. Eliza De. says:

    Też mam ochotę na taki deser!;)

  8. Mmm deserek pewnie przepyszny *_* I spóźnione najlepszego z okazji Dnia Kobiet :)

  9. deser wygląda świetnie ;)
    zapowiedź już mi się podoba :)

  10. Miiikusia says:

    Ale pychotka...♥

    miiikusia.blogspot.com

  11. piękne róże dostałaś. ;)
    sesja się bardzo fajnie zapowiada. :D

  12. świetnie. :)
    mm deser ;D

  13. enya says:

    czekam na więcej zdjęć z warsztatów. ;)

  14. Też od kilku dni mam ochotę na taki deser <3

  15. Widac, ze sie dzien kobiet jak najbardziej udal.
    Juz jestem ciekawa calej sesji :)

  16. Karolina says:

    ooo, te warsztaty chyba były owocne... wstawiaj dalszą relację! :D
    może obserwujemy? :)

  17. Natalii says:

    Jesteś bardzo ładna ;)
    Zapraszam do siebie,może się spodoba:p

  18. EAtB says:

    Ja też mam ochotę na taki pyszny deser :D Już nie mogę doczekać, kiedy zrobi sie ciepło i będę mogła takie pochłaniać litrami :D ahaha. Czekam na zdjecia z warsztatów <3 Natalia

  19. mm co za pyszny deserek ;D

  20. klaudmen says:

    ale mi zrobilas smaka :D:D
    mniaaaaam:D
    obserwujemy? ja juz :)

  21. pyyyysznie wyglądające lody:):)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)