Wycieczka

Hej:) Dzisiaj wyjątkowo mam chwilę,bo byliśmy dzisiaj z klasą na wyciecze i jutro nas nie pytają <hura>.Najpierw byliśmy na bardzo ciekawych wykładach a potem pojechaliśmy do Magnolii .Mogliśmy albo iść do kina albo pochodzić po sklepach.My z Martą wolałyśmy pochodzić po sklepach i ponad 3 godziny chodziłyśmy,a ostatecznie ja kupiłam tylko 1 rzecz,a Marta 2 :D Nie było nic ciekawego ;< Na koniec wstąpiłyśmy na pyszną kawę do Starbucksa i akurat skończył się wyznaczony czas;)






No  i jutro już środa,a od środy zawsze mi szybko mija i  w końcu piątek:D A Wam jak mija ten tydzień ?:)*

Categories: , ,

28 Responses so far.

  1. ja już czekam na weekend :D

  2. Ja też cały tydzień mam pracowity.
    PS śliczny kotek ;p

  3. "środa minie piątek zginie" :D

  4. pauuls says:

    Ale masz fajnie :) U mnie nigdy nie było takiego wyboru ;d Idziesz do kina i koniec ! hahaha :)
    Zapraszam: pauuls.blogspot.com

  5. fleurr says:

    Ładne te fotki :) Bardzo fotogeniczna jesteś :)

  6. Pięknie wyglądasz :) a mnie masa nauki niestety...:/

  7. świetny blog + notka : 3 Jesteś bardzo ładna :)
    zaobserwowałam i liczę na to samo z Twojej strony :)
    http://my-secret-dreamx3.blogspot.com/
    Pozdrawiam,Anja :*

  8. Anita says:

    Bardzo szybko mija ten tydzień nie dawno poniedziałek a tu już jutro środa, oby tak dalej! :)
    Urocze zdjecia ^^

  9. sasskia says:

    Slicznie wyglądasz;)

  10. A ja tam czekam na piątek bo nie idę do szkoły :D
    Fajna stylizacja :)

  11. naturalna says:

    u mnie niestety nie ma Starbucksa :/

  12. Kinga says:

    Śliczna bluzka. *.* U mnie nie ma Starbucksa. :/

  13. Martyś says:

    ale kocisko! :*

  14. sue says:

    swietny masz kolor włosow no :)

  15. jezu :( nogi to ty masz genialne!!

  16. EAtB says:

    Pokaż nam co sobie kupiłaś :D

  17. ślicznie wyglądasz! :D

  18. To miło spędziłaś dzień:)
    Śliczne fotki

  19. patrycja. says:

    śliczna jesteś :* dodałam do obserwowanych ;D

  20. Karolina says:

    przedostatnie zdjęcie jest genialne!
    teraz faktycznie nie ma za bardzo wyboru w sklepach... ;d

  21. ja nie mogę doczekać się swojej wycieczki do Warszawy! :3
    może tam kupię coś fajnego ;p

  22. Fajnie wyglądasz. Kotek śliczny :)

  23. Ale jesteś chudziutka :*
    Ja to ciągle coś jem i jem a Ty to chyba na jakieś diecie xd
    Zapraszam również do mnie i czekam na Twoją opinie ♥

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)