Zdjęcia część 2

Hej;) Piszę dzisiaj,bo nie wiem czy do piątku znajdę chociaż trochę czasu dla bloga.Ten tydzień jak i następny to jakaś katastrofa;/ Nauki jeszcze chyba nigdy aż tyle nie miałam.Najgorszy dzień będzie jutro,także przeżyć go i będzie dobrze:D Dzisiejszy dzień był udany,wpadła 5 z kartkówki z historii co mnie bardzo ucieszyło.

Dzisiaj dostałam resztę zdjęć,oto one:








Mam dla Was przygotowany outfit,także mam nadzieję że może jutro albo pojutrze wygospodaruję chociaż 10 minut żeby go tutaj wrzucić;) Do napisania ;*

Categories: ,

30 Responses so far.

  1. Pięknie wyszłaś :)

  2. werii says:

    śliczne zdjęcia. ;)

  3. fleurr says:

    piękna modelka! :)

  4. Ja tam wolę nikon, nie miałam w ręku canona ale widzę po zdjęciach..po prostu trzeba dobrze dostosować ustawienia do robionego zdjęcia :) mnie się podobają zdjęcia robione moim nikonem:)

  5. Dorothy says:

    Wiadomo,każdy woli inny.A jak ktoś umie to każdym aparatem zrobi piękne zdjęcie:)

  6. Ann xx says:

    Ślicznie wyglądasz :)

  7. Śliczne te zdjęcia :)

  8. Kinga says:

    Śliczne zdjęcia. *.* Też uważam, że Canony są lepsze. :)

  9. sasskia says:

    Sliczne zdjęcia :-) Piękna sukienka:-)

  10. Mateusz. says:

    Świetnie Ci w tej sukience.:D

  11. Kinga says:

    Śliczne zdjęcia, bardzo ładnie wyglądasz.
    Pozdrawiam.;)

  12. Aria says:

    śliczna sukienka ;)

    Całusy, Aria ♥

  13. Delusion says:

    Według mnie obaj producenci są dobrzy, to zależy jedynie od modelu no i rzecz jasna od umiejętności fotografa. Jeśli ktoś potrafi to i zwykłą cyfrówką strzeli takie zdjęcia, że aż brak słów :>

  14. Dorothy says:

    Dokładnie,jak ktoś ma talent to nawet zwykłym aparatem zrobi piękne zdjęcie!:)
    Ja miałam do czynienia z dwoma modelami Nikonów i kilka Canonów i lepsze zdjęcia dało się zrobić Canonem,dlatego wolę tą markę;)

  15. Dorothy says:

    Ha ha dopiero teraz zdała sobie sprawę że się powtarzam,bo do góry w komentarzu napisałam prawie to samo co tutaj:D

  16. Ankaa ♥ says:

    Świetne zdjęcia :D

  17. Pats says:

    Piękna:O Super zdjęcia:)

  18. enya says:

    śliczna jesteś. ;)

  19. Hanna says:

    Ale ślicznie wychodzisz na zdjęciach *-*

    PS Śliczny naszyjnik! Zdradzisz, gdzie go kupiłaś? :)

  20. ładne zdjęcia, jednak ja wolę Nikona :D

  21. abarcik19 says:

    piękne zdjęcia :))

  22. Ann says:

    Śliczne zdjęcia <33

    Wpadniesz?
    http://ania-ann.blogspot.com/

  23. świetny blog !

    ○ Pozdrawiam, modefriends ○

  24. wyglądasz jak rasowa modelka

  25. Dorothy says:

    Niestety nie wiem,bo go dostałam:)

  26. piękne zdjęcia ;)

  27. audrey says:

    Bardzo subtelnie i dziewczęco;)

  28. Bryzejda says:

    Śliczne zdjęcia!
    Przeglądnęłam Twojego bloga, bardzo tu fajnie, dlatego obserwuję ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)