Zdjęcia

Cześć;) Dzisiaj w końcu się wyspałam.Mam multum nauki na ten tydzień,ale dzisiaj postanowiłam sobie odpuścić i odpocząć .No bo w końcu ile można się uczyć?! ha ha xd Jutro wszystko ogarnę.A dzisiaj upiekłam z mamą pyszne chrusty,już od dawna miałam na nie ochotę:) Aktualnie siedzę i nadrabiam zaległości w serialach.

Teraz zdjęcia z wczorajszych warsztatów(możliwe że pojawi się ich więcej,bo miałam robione kilkoma aparatami i nie wszyscy mi już wysłali)







Miłego wieczoru ;)*

Categories: ,

52 Responses so far.

  1. masz urodę modelki ! ; )))

  2. Martyś says:

    bardzo ładne zdjęcia! najbardziej podoba mi się to drugie od końca! :)

  3. Eliza De. says:

    Ostatnie jest cudowne! :))

  4. fleurr says:

    Chrusty :D zjadłabym! :D

  5. A .i J. says:

    ale mi narobiłaś smaki na chrusty, pycha:) ostatnie zdjęcie najlepsze:) A.

  6. piękne zdjęcia! ;)

  7. zdjęcia super sa :D też odpoczywam ;)

  8. Dżula says:

    Ładne zdjęcia *.*

  9. Natka♥ says:

    Śliczne zdjęcia! :3

  10. piękne są te zdjęcia ;)
    narobiłaś mi ochoty na coś słodkiego tymi chrustami ;p

  11. Evil says:

    Wow *.* Śliczne zdjęcia :D

  12. o kurcze powiem Ci ze wyglądasz na więcej niż 16 lat :D


    nomivida2.blogspot.com

  13. ale śliczna jesteś :)
    obserwujemy ?
    LOSZI.blogspot.com

  14. Dziękuję za odwiedziny!
    Ślicznie wyglądasz :)

  15. Agnietek says:

    Bardzo ładne zdjęcia;)

  16. Karolina says:

    na 4 wyszłaś prześlicznie *.* daj trochę chrustów! :D

  17. Masz świetną urodę ♥
    Zapraszam również do mnie ;d

  18. Ślicznie zdjęcia wyszły ;D

  19. Al ex says:

    Ładnie :) Zapraszam http://slonecznypokoj.blogspot.com/ :)

  20. fajne fotki ;D jesteś mega fotogeniczna ;)

  21. aloleek says:

    wow sliczne zdjęcia :)

  22. EAtB says:

    Pięknie wyglądałaś :)

  23. Ann says:

    Piękny nagłówek <33 Obserwuję :)

  24. Polly M says:

    Bardzo udana sesja :)
    Pozdrawiam, również dodaję do obserwowanych ;)

  25. AdaiPaula says:

    Czemu Ty musisz byc taka ladna?:(
    www.tanecznedusze.blogspot.com

  26. Mara C.G says:

    Love your blog! Maybe we could follow each other on GFC? Please leave me a comment, follow me and then I will follow you back!!! For sure!!

    Much Love

  27. Łoś. :) says:

    Ładnie wyglądasz! :*

  28. Śliczne zdjęcie.:**
    Ja też wczoraj (sobota) olałam naukę i oglądałam TV. ;**
    Dziękuję za obserwację; również obserwuję.:)
    http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

  29. tak tak odpoczynek musi byc i regenneracja sił ;d obserwuję

  30. Też mam zamiar zabrać się za chrusty z mamą, świetne fotki i nagłówek. Obserwuję ;)
    stylbycia.blogspot.com

  31. Paulitka says:

    ale jesteś drobniutka :)))
    obsewruję, www.onmyroof.blogspot.com

  32. Oj ja też mnóstwo czasu spędzam na serialach <3 Ale co zrobić, uzależnienie :) Śliczne zdjęcia, co to za warsztaty, jeśli można spytać? :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na: http://ourloveourpassion.blogspot.com/ :)
    Obserwujemy? Chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz :*

    Ps. Zachęcam też do wzięcia udziału w rozdaniu, gdzie możesz zdobyć cudowny wisiorek <3

  33. Patisio says:

    śliczna sukienka :)

    obserwuję

  34. Paulina says:

    Świetne zdjęcia, wyglądasz prześlicznie ! ; )

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ; )

  35. Patrycja. says:

    Cześć. Widzę, że masz fajnego bloga, będę go częściej odwiedzać, a więc dołączam się do osób obserwowanych, przy okazji polecam Ci mojego bloga - http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/ a i pozdrawiam. : )

  36. śliczne zdjęcia:)
    ..Obserwuje.. i zapraszam
    http://morellka-diy.blogspot.com

  37. ładne zdjęcia;)
    buziaki

  38. sue says:

    bardzo ładne są :):D

  39. Wiktoria says:

    ładne zdjęcia :>

  40. Wspaniale wyglądasz!

  41. Oli rus says:

    cudne zdjątka :D
    Zapraszam do mnie zaobserwuj skomentuj zrobię to samo ♥ To dla mnie ważne :*
    oliwiaa-blog.blogspot.com

  42. Ale śliczna jesteś, noo! : )

  43. Pięknie wyszlas ;)

    zapraszam do mnie ;) ilonastejbach.blogspot.com

  44. super nice monotones shots - you look really pretty there :)
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

  45. Świetne zdjęcia.

    Głodna się zrobiłam , jak przeczytałam co piekłaś .

  46. Hanna says:

    Piękne zdjęcia!
    Jesteś bardzo fotogeniczna :)

    Dodaję do obserwowanych i pozdrawiam serdecznie :)
    http://szminka-i-buciki.blogspot.com

  47. Ładna sukienka i zdjęcia.Gdzieś widziałam już tą sukienką czyżby była z Bershki? :)

  48. Róża says:

    Śliczne zdjęcia :)!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    zakochanaroza.blogspot.com

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)