Zwierzaki

Heej:) Dzisiaj większość dnia trwały przygotowania do Świąt.Mój pokój jest tak czysty jak nigdy haha xd Zdążyłam też ( w końcu) pójść do fryzjera i się umówić.Zbierałam się do tego już od 2 tygodni,ale po prostu nie miałam czasu.Teraz w końcu się znalazł i jutro się wybieram do fryzjera:) Poza tym zrobiłam też sobie paznokcie,które pokażę na dniach:)

Zdjęcia moich zwierzaków dzisiaj-dwa z wczoraj a reszta już od jakiegoś czasu się zbierała:)






Jeju!Uwielbiam to zdjęcie<3


Do jutra:)

Categories: ,

20 Responses so far.

  1. Ann says:

    Jakie fajne <33

    http://ania-ann.blogspot.com/

  2. ale one są słodkie!
    Ostatnie zdj. jest meega! ;3

  3. Bryzejda says:

    Ale fajnie ziewa :)

  4. fleurr says:

    Ale masz słodkie zwierzaczki! Też bym chciała :(

  5. enya says:

    jakie słodziaki. ♥

  6. to pierwsze i ostatnie zdjęcie jest mega !! ♥

  7. jakie słodziaki ;)
    Ja mam kotkę ;)

  8. Śliczny kotek :) Też mam yorka a nawet dwa xD Kochane są te pieski <3 Bardzo ładny blog, dodaje do obserwowanych ;D

  9. Martyś says:

    to ostatnie zdjęcie jest przeurocze! <3 ja też mam psa i kota :)

  10. Uwielbiam koty! ; ) Zdecydowanie wolę je od psów! ; ))
    Pozdrawiam i zapraszam: www.veilchenn.blogspot.com
    Veilchenn.

  11. jakie ładne zdjęcia ;) to ostatnie jest cudowne *.*

  12. Avis says:

    Jakie śliczne ♥

  13. EAtB says:

    Ale słodziaki, ostatnie zdjęcie boooskie <3 ja też miałam się umówić do fryzjera, ale niestety miejsc już nie było ;( no trudno, pójdę po świętach ;p

  14. Słodkie zwierzaki <3
    Też mi się strasznie podoba ostatnie <3

  15. NelQable says:

    U mnie też przygotowania do świąt ;)

  16. Twój kot ma zajefajne wasy ;)

  17. Ostatnia fotka przesłodka ;) Pamiętam jak moja kotka wciąż łasiła się do psa, on był tym wręcz przerażony, a mój tata komentował te poczynania "miłość nie zna granic" ;p

  18. Dorothy says:

    Ha ha:D U mnie z kolei jest na odwrót,to pies zaczepia kota:D

  19. sasskia says:

    ostatnie zdjęcie jest kochane.;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)