Black

Hej:) Piękna dzisiaj niedziela,w końcu słońce i ciepło.Ja byłam w Miliczu a po powrocie wzięłam się za odrabianie lekcji.Nie było ich dużo także szybko skończyłam.Mam dla Was dużo zdjęć z dzisiaj nawet stylizacje,ale najpierw dodaję te zdjęcia:







W tym tygodniu nie mam dużo nauki,także postaram się odzywać w miarę często.Miłego wieczoru:)

Categories: ,

35 Responses so far.

  1. Prześlicznie wyglądasz! ♥

  2. Bryzejda says:

    Piękne zdjęcia, zresztą Ty zawsze dobrze wyglądasz!:)

  3. Karis says:

    Ostatnie najlepsze :))

  4. Dagmara says:

    Urocza ta opaska we włosach :)

  5. rewelacyjnie wyglądasz :)) super zdjęcia :)

  6. Przepiękna jesteś *.*

  7. Gosia says:

    Piękna z Ciebie Kobietka!:)))

  8. Evil says:

    Ostatnie najlepsze <3

  9. fleurr says:

    Na tym ostatnim wyglądasz jak Pocahontas! :D

  10. Eliza De. says:

    Dziewczęca, naturalna, delikatna... Cudowności ;)

  11. kammage says:

    Podoba mi się jak wyglądasz w tej opasce. : )

  12. EAtB says:

    Pięknie wyglądasz *-*

  13. amen. says:

    świetne zdjęcia, masz specyficzną urodę *__* podoba mi się.
    zpraszam do siebie i obserwuję ;)

  14. Natalia says:

    Jesteś bardzo fotogeniczna :)
    Zapraszam do mnie.

  15. kati107 says:

    jesteś śliczna i fajnie się ubierasz <3

  16. ale chudzinka z ciebie ;)

  17. Kinga says:

    Bardzo ładne zdjęcia, pisałam Ci już, że jesteś strasznie fotogeniczna.:)
    Pozdrawiam.

  18. sue says:

    sliczne zdjęcia:)

  19. masz piękną naturalną ale i bardzo kobiecą urodę... i do tego jesteś bardzo fotogeniczna;)

  20. lorenn says:

    ostatni portret świetny : )

  21. bardzo ładne zdjęcia ;)

  22. HAPPYD0LL says:

    jesteś taka śliczna :D

  23. Odrabianie lekcji? kiedy to bylo :D

    Zapraszam na nowy wpisik: ilonastejbach.blogspot.com

  24. Marta Cz. says:

    Świetne klimatyczne fotki :) pozdrawiam
    Marta - www.gointothesun.blogspot.com

  25. NelQable says:

    Ładnie Ci w tej opasce! :D

  26. Linde Lou says:

    Genialnie wyglądasz!!
    Pozdrawiam:*

    http://linde-lo.blogspot.com/

  27. matko, jesteś taka delikatna ;) uroczo!

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)