Jeans

Cześć:) Dzisiejszy dzień bardzo szybko mi zleciał.Ze szkoły do domu,potem z powrotem do Milicza i dopiero niedawno na dobre dotarłam do domu.Jak pisałam ostatnio,chciałam kupić jakieś balerinki,akurat te co mi się spodobały nie ma mojego rozmiaru.Dzisiaj będąc w Miliczu weszłam tak o do jednego sklepu i znalazłam jedne co mi się spodobały i kupiłam,ale mam nadzieję że tamte również będę miała(oby uzupełnili rozmiarówkę!)

Teraz stylizacja z kolejną rzeczą z moich niedzielnych zakupów-koszulą.Od dawna takiej poszukiwałam i w końcu mam. Resztę rzeczy,które kupiłam pokażę już w jednej notce,możliwe że następnej ;)









koszula-Terranova
spodnie-H&M
torba-allegro

W piątek tylko 2 lekcje,w poniedziałek 3,a we wtorek 4 -tak to ja mogę chodzić do szkoły ;D Do napisania:)

Categories: , ,

19 Responses so far.

  1. Ilona. says:

    Pięknie wyglądasz ;))

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  2. Jull says:

    Podobają mi się takie koszule :)
    U mnie również nowy post zapraszam
    www.miss-elias.blogspot.com

  3. Kinga says:

    Świetna ta dżinsowa koszula.:)
    Pozdrawiam!

  4. Coraz bardziej podobają mi się takie koszule, może nie tyle, że jeansowe, ale zapinane pod szyję;)

    buziaki;*

  5. ta jeansowa koszula jest świetna!

  6. bardzo fajny prosty look :)

    Pozdrawiam

  7. Bryzejda says:

    Piękna koszula <3 :)

  8. Świetna jest ta koszula, też poluję na podobną
    pozdrawiam

  9. Uwielbiam koszule jeansowe <3 torba jest cudna ;D

  10. Olcie ♥ says:

    Świetna koszula ^^

  11. świetny outfit! jestem całkowicie na TAK! ;) jeszcze te ćwieki.. obłęd! Pozdrawiam!

  12. jesteś piękna! mówiłam to już nie raz!

  13. EAtB says:

    Koszula super, bardzo mi sie podobają takie dzinsowe :)

  14. Karis says:

    Jaka cena tej cudnej koszuli ;) ?

  15. naturalna says:

    śliczna koszula :)

  16. Świetny casualowy look!

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)