Nowości od AFW-store

Hej hej:) Alee miałam dzisiaj udany dzień.Rano jak się obudziłam na poczcie czekała mnie miła niespodzianka-2 propozycje współpracy.Jedną od razu przyjęłam,a nad drugą się zastanawiam.Gdy kończyłam załatwiać sprawy z tą pierwszą współpracą do moich drzwi zapukał listonosz i przyniósł długo wyczekiwaną przeze mnie paczkę od AFW-store .Nie szła nawet bardzo długo,co mnie zdziwiło:) Dzisiaj tylko pokarzę mniej więcej co dostałam,dokładnie zobaczycie w stylizacji na dniach:)


spódniczka i koszula;)
Ten kołnierzyk mnie zauroczył,uwielbiam go:)




Mam nadzieję,że nawet jutro uda mi się dodać ten outfit,ale zobaczymy.Zaczyna się znowu szkoła,na szczęście nie mam dużo nauki na najbliższe dni,także postaram się jak najszybciej dodać;)

Categories: ,

41 Responses so far.

  1. M. says:

    bardzo ładna koszula:)

  2. Oliwia says:

    skórzany kołnierzyk naprawdę uroczy! :)

  3. fleurr says:

    Gratuluję współpracy! :) Ale ta koszula jest piękna!

  4. Eliza De. says:

    Czekam na stylizacje ze spódniczką ;)

  5. koszula jest świetna ;)

  6. Super kołnierzyk ;)

  7. kati107 says:

    gratuluje współpracy ! :)

  8. gratuluję współpracy, świetne prezenty!

  9. Mała Mi. says:

    ciekawa koszula, czekam na stylizacje!:)

  10. koszula jest boska!

  11. ekstra koszula! :)

  12. MaryŚś says:

    Śliczne ciuszki :D.

  13. Kinga says:

    Świetne rzeczy. *.*

  14. Natka♥ says:

    Koszula bardzo ładna ;3

  15. świetna ta koszula!

  16. Świetne te rzeczy! :)
    Gratuluję współprac! :)

  17. koszula *.*
    zapraszam ciebie i wszystkich na bloga modowego ; http://fashion-fashioon-bitch.blogspot.com/

  18. Ilona. says:

    Piękne ciuszki! *.*

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  19. Sugar says:

    Ale ładna koszula! Jestem ciekawa spódniczki :)

  20. Livi ♥ says:

    koszula świetna! ;3

  21. Dagmara says:

    Czekam na outfit z koszulą! :)
    Pozdrawiam

  22. w takim razie czekam na stylizacje:)

  23. AnnneXx says:

    koszula świetna<3

  24. Miło mi, że podobają się Tobie moje bransoletki ;)

    zapraszam również na mój dzisiejszy wpis ;) ilonastejbach.blogspot.com

  25. EAtB says:

    Koszula wygląda uroczo, czekam na strój :D

  26. Hehe, to miałaś bardzo udany blogowy dzień. :)
    Fajne nowości, nie słyszałam o tym sklepie AFW-store.

  27. Kinga says:

    Bardzo fajna ta koszula i spódniczka.:)
    Czekam na stylizacje z nimi.
    Pozdrawiam.;*

  28. O jejku, tak koszula jest boska!

  29. Roksana says:

    Dziękuje za komentarz na moim blogu, zgadzam się na obserwowanie, teraz twoja kolej.

  30. koszula jest piękna! ♥

  31. Zapowiada się ciekawie ... będę tutaj częsciej wpadać :) pozdrawiam

  32. NelQable says:

    Zazdroszczę współpracy! :)

  33. Isabelle says:

    ahh, jakie cudeńka :)

  34. Katrin says:

    ale masz piekne wlosy!

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)