Outfit- spódniczka z baskinką

Hej:) Miała być dzisiaj notka z nowościami,ale postanowiłam,że wszystko pokażę w stylizacjach.Dzisiaj pierwsza część nowości jutro powinna być druga,bo już mam zrobione zdjęcia. Dzisiaj pokazuję spódniczkę jaką kupiłam w niedzielę i nową torebkę.Teraz torebka w wersji eleganckiej,a jutro bardziej sportowa stylizacja;) Przepraszam,za moje rozczochrane włosy,ale wiatr skutecznie mi uniemożliwiał zrobić dobre zdjęcia ;<









koszula-New Yorker
marynarka-Reserved
spódnica-Reserved 
torba-allegro
buty-CCC

Do jutra:)

Categories: ,

18 Responses so far.

  1. elegancko:) Marynarka ma bardzo fajny kolor

  2. Ilona. says:

    Uwielbiam spódniczki z baskinką <3

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

  3. Cudna marynarka i torebka! ♥

  4. Bardzo fajna marynarka ;D

  5. nice look;)

    pozdrawiam

    www.justynapolska.blogspot.com

  6. Kinga says:

    Bardzo ładnie wyglądasz.
    Śliczne buty.:)
    Pozdrawiam.

  7. charmeuse says:

    super połączenie ;)

  8. Świetny outfit-bardzo mi się podobają twoje buty! :)
    Chcę jeszcze podziękować za pomoc, bo właśnie dzięki Tobie-ta sukieneczka jest w szafie na wieszaku i mogę co chwilę ja wyciagać, w niej stylizacja do nowego wyglądu bloga, przy 50 obserwatorach, obym niedługo mogła ja pokazać.Pozdrawiam! ;*
    Styl Bycia

  9. Bryzejda says:

    Wszystko bardzo ładne:)

  10. Prześliczna spódniczka <3

  11. spódnica bardzo ladnie na tobie wygląda bo masz piękne długie nogi :)

    koszula ładna :)

    www.classicorcool.com

  12. fleurr says:

    Piękna marynarka. Kolor wyróżniający się :)

  13. exality says:

    torebka bardzo fajna! i jaka jestes chudziutka!:)

  14. EAtB says:

    Super stylizacja, ja aktualnie czaję się na bluzkę z baskinką :D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)