Outfit

Cześć:) Tak jak obiecałam dzisiaj stylizacja.Miała być wczoraj,ale jak wróciłam ze szkoły padał strasznie śnieg.Dzisiejszy outfit zupełnie nie pasuje do pogody za oknem,jest na pewno na wiosnę/lato.Ja jednak mam już dość swetrów i kozaków,dlatego dzisiaj ubrałam spódniczkę i szpilki i wybrałam się na zdjęcia.Mam nadzieję że szybko będę mogła chodzić tak na co dzień ;)









buty-Deichmann

Mam nadzieję,że się Wam podoba:)

Categories:

61 Responses so far.

  1. Maddlenn says:

    śliczna stylizacja,taka dziewczęca;)
    obserwuję,zapraszam do siebie;)

  2. Dagmara says:

    Nie przeziębiłaś się? :) Świetna koszula. Pozdrawiam :)

  3. Roksana says:

    Ślicznie wyglądasz ;) Ta koszula ♥

  4. Ilona. says:

    Ślicznie wyglądasz ;))

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

  5. pperoni says:

    sliczny zestaw zakochalam sie w nim <3
    równiez obserwuje !

  6. fleurr says:

    Podoba mi się! I to bardzo :) Ale nie martw się, od poniedziałku temperatura ma się podnosić! :D

  7. Oliwia says:

    Mega szpile, chyba bym się zabiła w nich ;D

  8. Gosia says:

    Pięknie wyglądasz:)
    Bardzo ładna spódnica;)
    Obserwuje:)

  9. Ale piękny zestaw! <3<3<3

  10. rewelacyjnie wyglądasz!:):)

  11. werii says:

    bardzo ładnie. :)

  12. pięknie wyglądasz! i jakie masz długie nogi!

  13. boska spódniczka ♥

  14. A .i J. says:

    świetnie wyglądasz, piękna koszula, uwielbiam takie:) A.

  15. Corinne says:

    Masz bardzo przyjemną twarz

  16. Eliza De. says:

    Jestem zachwycona! Wyglądasz uroczo, dziewczęco, a jednak z pazurem! I piękne długie nogi ;))

  17. Piękna stylizacja, bardzo mi się podoba ♥
    Podziwiam Cię, że odważyłaś się na zdjęcia na dworze, ja bym nie dała rady :P

  18. Ile Ty masz wzrostu?:)

  19. masz świetną figurę! ;)
    Pozdrawiam i obserwuję

  20. Bryzejda says:

    Wyglądasz przecudnie!:)

  21. Ślicznie wyglądasz , ale pewnie zimno było ,co?xD

  22. Anita says:

    ślicznie wyglądasz :) boska spódniczka <3

  23. Cudowny zestaw, idelanie do Ciebie pasuje! ;) Mimo tej okropnej pogody na zdjęciu, idealnie się w nią wkomponował :D Serdecznie zapraszam do mnie, dodaję do obserwowanych :)

  24. wow amazing outfit ! love the skirt !
    Maybe we follow each other !?
    Let me know ! :)

    www.YulieKendra.com

  25. Jak patrze na ciebie, to aż mi się zimno robi :P
    Ale wyglądasz naprawdę pięknie :) Choć wolałabym jakiś kolorowy akcent, bo mam już trochę dość czerni i bieli :)

  26. Dziwniejszego komplementu nie słyszałam :P

  27. Kinga says:

    Faktycznie zestaw bardziej wiosenny i ten śnieg obok Ciebie kompletnie do niego nie pasuję.;)
    Bardzo ładnie wyglądasz.
    Pozdrawiam.

  28. Bardzo się podoba, też chce już w takich rzeczach chodzić, nie zimno ci było? ;*
    stylbycia.blogspot.com

  29. enya says:

    ślicznie wyglądasz ;)

  30. ślicznie wygladasz!

  31. Edith says:

    Stylizacja b&w chyba nigdy nie wyjdzie z mody! Świetny look ;)

  32. Lola says:

    ooo jaka świetna stylizacja ;)
    tylko się nie rozchoruj ;*

  33. cały zestaw idealnie dobrany, świetna jest ta spódniczka... masz gust i talent;)

  34. Matko co za piękne stworzenie z Ciebie*.* , taka delikatna uroda, nogi genialne, jedynie można pozazdrościć !
    Super wyglądasz w takim stylu, połączenie koszuli z tą spódnica fajnie wygląda :) Z wielką chęcią obserwuje, bo warto ! :*

  35. Sugar says:

    Ale ładny zestaw :)

  36. Aiko says:

    Ciekawa stylizacja :)
    Ach,, że Ci nie zimno ! :>

  37. Masz cudowne nogi ;) zazdroszcze ;)myslalam nad top model?

  38. Monika says:

    Bardzo elegancko, ale pewnie też zimno :)

    pozdrawiam,
    Monika KAKU fashion & cook

  39. śliczne zdjęciaaaa :)
    super spódniczka;)

    pozdrawiam:)

  40. Martyś says:

    ślicznie wyglądasz spódniczka boskaa! :))

  41. Milena H says:

    uwielbiam <3 Cały zestaw idealny ! :))

    Zapraszam na mojego bloga i do polubienia mnie na facebook'u :) Dopiero zaczynam :)
    http://maylen15.blogspot.com/

  42. HAPPYD0LL says:

    śliczna koszula *.*
    zapraszam :)

  43. wow, wyglądasz ślicznie! piękna spódniczka ;)

    pozdrawiam Violet

  44. Ania says:

    Bardzo ładnie, śliczna koszula;)

  45. piękne połączenie B&W! koszula jest świetna!

  46. oo ie bylo Ci zimno ?
    ale i tak slicznie.
    zapraszam na bloga modowego : http://fashion-fashioon-bitch.blogspot.com/

  47. wow! Jestem pod wrażeniem. GENIALNY OUTFIT! :))

  48. Blogerka says:

    jakie masz piekne nogi !! : )

  49. Natalia says:

    O Matko! Jaka śliczna <3
    Cudna stylizacja :D
    Obserwuję.

  50. Świetna spódniczka. Jest ona skórzana? Czy to wyrób skóropodobny?
    Zapraszam do mnie :*
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

  51. Domischh says:

    rewelacyjnie wyglądasz :)

  52. Dorothy says:

    wyrób skóropodobny;)

  53. Śliczne zdjęcia :)
    Cudownie dobrany zestaw, świetnie się w nim prezentujesz.
    Bardzo mi się podoba :)
    POzdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

  54. aaaaaa widzę CIe w topmodel!

    www.pajpeczka.blogspot.com

  55. Cudownie wyglądasz!
    brrr.. jak teraz patrzę na te zdjęcia to robi mi się zimniej ;/

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)