Outfit

Hej;) Już od wczoraj czuję się trochę lepiej,dlatego dzisiaj korzystając z pogody,która jest piękna wybrałam się na spacer.Mam tyle zdjęć,że podzieliłam je na 3 posty.Chociaż nie wiem kiedy pozostałe 2 części dodam,bo w tym tygodniu przez 3 dni mam testy diagnostyczne-.- Od początku roku cały materiał;/










okulary-New Yorker
spodnie-H&M
ramoneska-Zara

Categories: ,

41 Responses so far.

  1. Bryzejda says:

    Bardzo ładne zdjęcia :)

  2. ślicznie. :)
    pozdrawiam i zapraszam .

  3. Ostatnie zdjęcie najlepsze <3 Ale masz okularki śliczne ;D

  4. Jesteś prześliczna <3 Prosty look, a takie są najlepsze ;)
    Obserwuję, liczę na to samo.

    Pozdrawiam, Patrycja :*

  5. Piękne zdjęcia! :)
    Śliczna bluza! ♥

  6. Mięta <3
    Świetny outfit ;33
    Czekamy na pozostałe ;*
    Zapraszam ; www.everyday-smart.blogspot.com

  7. Masz okulary a mnie właśnie w piątek się połamały i muszę sobie dopiero jakieś zamówić :-(

  8. Vivid says:

    Bardzo ładna buzia :)

  9. love your style ! would you want to follow each other on gfc and bloglovin???
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

  10. Katarzyna says:

    Ślicznie wyglądasz, tak świeżo:)

  11. Ilona. says:

    Świetnie! *.*
    Powodzenia na testach! :))

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  12. Natalie says:

    Ale Ty masz śliczną twarz <3! A co do sweterka i okularków to brak mi słów z zazdrości <3

  13. fleurr says:

    W końcu nadeszła upragniona wiosna! A ty wyglądasz promiennie :)

  14. cudowna, miętowa bluza <3 powodzenia na testach!

  15. Oliwia says:

    ślicznie ci w pastelach ;)

    oliwiowa.blogspot.com

  16. Pięknie dzisiaj wyglądasz ;)
    P.S. wstawiłam w końcu post - jak zrobić kokardkę krok po kroku, zapraszam ;*

  17. love this look and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

  18. Ładny outfit ; )) Nareszcie słońce!!! Tylko szkoda, że taka piękna pogoda a trzeba się uczyć...
    Pozdrawiam!
    veilchenn.blogspot.com

  19. Świetnie wyglądasz :)
    Super blog, z miłą chęcią dodaję do obserwowanych - na pewno częściej będę tutaj zaglądał...
    Pozdrawiam
    nomorepainlife.blogspot.com

  20. świetne zdjęcia;) pozdrawiam:)

  21. Marta says:

    Śliczne zdj. ;D

  22. Olcie ♥ says:

    Świetna bluza *.*

  23. Lola says:

    świetnie wyglądasz, a przedziałek na środku tobie jako jedynej pasuje ;*

  24. EAtB says:

    Świetny strój, u mnie dzisiaj prawie 20 stopni, wiec tez porzuciłam już zimową kurtkę :D A właściwie do której ty klasy chodzisz? :)

  25. Kinga says:

    Widać u Ciebie na zdjęciach już wiosnę tak jak i u mnie za oknem:)
    Pozdrawiam!

  26. Mateusz. says:

    Masz nieziemską urodę.:)

  27. werii says:

    bardzo ładnie. :)

  28. sue says:

    bardzo mi się podobają Twoje spodnie:):D

  29. Jejku ;*
    jaka ty piękna :D
    zapraszam do sb. :P

  30. super outfit!!! :D

  31. balaczka says:

    bardzo fajny codzienny outfit:) ładnie ci w takim kolorku:)

    pozdrawiam http://balaczka.blogspot.com/

  32. naturalna says:

    ładnie ci w takich kolorach :)

  33. Kamila Z says:

    bardzo fanie wyglądasz :)

  34. ślicznie wyglądasz!

  35. Hello darling!!
    Have to say that your blog is so original and a good inspiration, I really like your last post :)
    Come to my blog and give your opinion, i really appreciate it:
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

  36. sasskia says:

    piękna mięta;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)