Szybszy weekend

Cześć:) Ja już od wczoraj mam weekend-niestety rozchorowałam się.W końcu zaczęło być ciepło,a ja chora.Chociaż w sumie dzisiaj pogoda jest kiepska bo pada deszcz.Najbardziej mi szkoda,że ominą mnie dzisiejsze warsztaty fotograficzne;<

Żeby sobie trochę poprawić humor zamówiłam jedną  rzecz z mojej listy 'must have' .Moja lista i tak jest krótka,teraz zostały w sumie tylko 2 rzeczy,które kupię w najbliższym czasie:) Co dokładnie zamówiłam napiszę dopiero jak przyjdzie,podpowiem że to coś do włosów.








Miłego weekendu :)


Categories: ,

37 Responses so far.

  1. śliczne zdjęcia <3

  2. Hanna says:

    To napisz koniecznie, co takiego zamówiłaś :)
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :*

  3. Kinga says:

    Bardzo ładne zdjęcia.
    Zdrowiej szybko.;)

  4. kammage says:

    Ładnie wyglądasz w tej opasce *.*

  5. Eustazja says:

    jestem bardzo jestem ciekawa co zamówiłaś :)

  6. kelyxx says:

    bardzo ładne zdjęcia ;)

  7. EAtB says:

    Może zamówiłaś szczotkę tt? :D hehe albo nie wiem co xd Śliczne zdjęcia :)

  8. sue says:

    bardzo ładne zdjęcia :) lubię b&w

  9. piękna jesteś! :)
    +obserwuję!

  10. śliczne zdjęcia! :)

  11. Hazaja says:

    Zdrowiej w takim razie, bo pogoda coraz lepsza ;)

  12. Evil says:

    Śliczne zdjęcia :D

  13. Lola says:

    mnie przeziębienie trzyma od 2 tygodni, ale się nie daje i dzielnie walczę :) a więc ty też zdrowiej i się nie poddawaj ! :)

    ps. ładniutkie zdjęcia ;D

  14. Olcie ♥ says:

    Pięknaa jesteś *.*

  15. Sylvieu says:

    Ale ładne portrety! :)

  16. życzę dużo zdrówka ;)

  17. EM says:

    bardzo ladnie, delikatnie wygladasz :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

  18. Świetne te zdjęcia! :)
    Szybko wracaj do zdrowia! ;*

  19. klaudmen says:

    kuruj sie tam!! :)

  20. fleurr says:

    Szybkiego powrotu do zdrowia! :)

  21. Klaudia12 says:

    Ładne Zdjęcia.; )
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam ! : *

  22. Martyś says:

    jestem ciekawa co to może być... :))

  23. Nessa says:

    Oj życzę szybkiego powrotu do zdrowia! :)) Ładne zdjęcia :) Zapraszam Cię do mnie na nowy post: napisz co sądzisz! Czekam na Twoją opinię :D A może obserwujemy? Pozdrawiam!

    http://mowminessa.blogspot.com/

  24. Ładnie wyglądasz :)

  25. M. says:

    Ja niestety również się rozchorowałam.
    Fajnie wyglądasz w tej opasce :)
    Zapraszam na posta z nowościami

    http://secondhanddesigner.blogspot.com

  26. powrotu do zdrowia życzę piekna!;)

  27. ładna jesteś <3
    Obserwujemy? Ja już :))

  28. Śliczne zdjęcia ^^

  29. śliczna opaska na włosach! : )

  30. Roxi says:

    Super, tak naturalnie :)

    Zapraszamy do nas, jeżeli masz ochotę : thisismyrealstyle.blogspot.com :)

  31. Jagoda says:

    Swietne zdjecia :) jestes sliczna

  32. Aiko says:

    Oł. Mnie też zaczyna brać jakieś choróbsko :>
    Zdrówka :)

  33. dzięki za obserwację, ja też już obserwuję:*

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)