Tangle teezer/zdjęcia część 2

Hej:) Dzisiejszy dzień minął w szkole dobrze,dostałam 5 z matmy *__* Jestem z siebie taka dumna haha xd Testy diagnozujące też były  w miarę proste,jutro będzie gorzej bo matematyka i przedmioty przyrodnicze ;<

Poza tym po szkole odwiedził mnie kurier i przywiózł rzecz jaką ostatnio pisałam,że zamówiłam.Jest to szczotka tangle teezer. Jedna osoba od ostatnim postem nawet zgadła co to jest,brawo!Długo się zastanawiałam czy zamówić i w końcu się skusiłam.Napiszę więcej o niej jak już przetestuję dokładnie:)


Dalsza część zdjęć z niedzieli:









A wy macie tą szczotkę?Jak się sprawuje?:) 

Categories: ,

33 Responses so far.

  1. Ładne zdjęcia :)
    Nie mam tej szczotki, właśnie wciąż się nad nią zastanawiam...daj znać jak ją przetestujesz to może wtedy też się skuszę :P

  2. Ładnie wyglądasz :)

  3. A .i J. says:

    słyszałam wiele pozytywów na temat tej szczotki,ale sama nie posiadam, czekam na recenzję:) A.

  4. fleurr says:

    Brawo za piątkę! :) Ja o tej szczotce w ogóle nie słyszałam.

  5. Nie ma to jak zdjęcia w plenerze w słoneczny dzień :)

  6. Jagoda says:

    Bardzo fajne zdjecia :) podoba mi sie twoj kolor wlosow

  7. Ale świetne okulary i ta bluzeczka.! *.*

  8. darmoszki says:

    Gratuluję piąteczki :)

  9. NelQable says:

    Słyszałam, że to świetna szczotka, ale niestety jej nie posiadam.. ;)

  10. Nie mam tej właśnie szczotki, ale muszę powiedzieć, że świene te fotki!!! :
    )
    stylbycia.blogspot.com

  11. Gratuluje piąteczki z matmy ;D

  12. EAtB says:

    Haaa, to ja zgadłam! :D heheh tt jest super, ja mam trochę inną, starszą wersję. Zauważyłam, ze teraz własnie wyszła taka jak ty kupiłaś, nie wiem czym się różni ;p

  13. Ładne wiosenne zdjęcia, z przyjemnością się ogląda ;D
    http://soclothe.blogspot.com/

  14. Śliczne okularki *_* Skąd? :)
    A co do szczotki, to ta do cienkich włosów?
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

  15. Dorothy says:

    New Yorker:)
    Nie,ona jest do każdego rodzaju włosów z tego co się orientuję;)

  16. Też jestem ciekawa tej szczotki - czy naprawdę działa takie cuda. Czekam więc z niecierpliwością na Twoją opinię ; )

  17. jejuu, jesteś urocza- taka dziewczęca, subtelna! piękna!
    o szczotce wyczytałam mnóstwo pozytywnych opinii, ale sama nie posiadam;)

  18. d. says:

    Czekam na recenzję szczotki, słyszałam bardzo różne opinie

  19. JaMajka says:

    Ale jesteś śliczna. Zazdroszczę koloru włosów :)
    Pozdrawiam

    http://floweryblog.blogspot.com/

  20. Mateusz. says:

    Gratuluję 5 z matmy.:d

  21. Kinga says:

    Ja się zastanawiałam nad zamówieniem tej szczotki, ale w końcu tego nie zrobiłam. ;) Śliczne zdjęcia. *.*

  22. wiele pozytywnych opinii o tej szczotce czytałam

  23. V. says:

    Nie posiadam jej, ale słyszałam dużo ciekawych rzeczy :)

  24. Zdjęcia śliczne i ciekawa jestem tej szczotki więc czekam na recenzje;))

    pozdrawiam serdecznie:) i zapraszam do siebie;)

  25. Marta says:

    Przydałby mi się !:)

  26. Fajne te zdjęcia, a Twoje włosy wyglądają ślicznie!

  27. arc bleu says:

    masz śliczną fryzurę... osobiście mam długie włosy i zastanawiam się nad ścięciem do podobnej długości :))
    kolor bluzki mnie zauroczył :)
    może wzajemna obserwacja??
    www.arcbleu.blogspot.com

  28. Hej ;) w końcu zrobiłam zdjęcie mojej henny na brwiach, miałyśmy pierwsze zajęcia z henny i jeśli będziesz miała czas to zerknij do mnie i oceń czy nie wyglądam dziwacznie :D
    A po za tym chce dowiedzieć się czy masz jakiej typy filmów, które pojawią się w 2013 roku, bo zrobiłam małą listę, ale może Ty masz jakiś dobry film, na który warto pójść ;)
    Zapraszam do mnie na nowy wpisik: ilonastejbach.blogspot.com

  29. Świetne masz te okulary!

  30. HAPPYD0LL says:

    mam takie same okularki :d
    zapraszam :*

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)