Udany piątek

Heej:) W  końcu dotarłam do domu!Dzisiejszy dzień był bardzo ciekawy.Miałam tylko 2 lekcje,potem wybrałam się z koleżanką pochodzić po Miliczu.Poszłyśmy do milickiego parku i przy okazji zrobiłam kilka zdjęć dzisiejszego stroju.Następnie na autobus do Krotoszyna,tam musiałam zrobić małe zakupy i znowu udałyśmy się parku.Zrobiłam tam kilka zdjęć przyrodzie,bo jest tam pięknie!Jednak te zdjęcia jutro,bo teraz dodaję te ze stylizacją.Potem standardowo na zajęcia fotograficzne,poszliśmy na bilard i było baaaardzo fajnie! Po zakończeniu zajęć w końcu powrót do domu.Okazało się jednak że autobus jedzie tylko do Milicza,bo jest jakaś awaria,a ja od Milicza mam 9 km do domu.Na szczęście jakoś udało mi się dotrzeć do domu;)

Na obiedzie:



Przy okazji pokazuję następną rzecz z moich niedzielnych zakupów-płaszczyk:)











bluzka-New Look
spódniczka-H&M
zakolanówki-Primark
jazzówki-nn
płaszcz-Reserved

Miłego weekendu ;)

Categories: , ,

29 Responses so far.

  1. Alee śliczna ! )
    Zmieniłam adres mojego bloga na http://olkaaaaax33.blogspot.com/

  2. M. says:

    jesteś bardzo fotogeniczna :)

  3. Evil says:

    Genialny ten płaszczyk ^^

  4. Anita says:

    Ładny, dziewczęcy outfit :)

  5. werii says:

    ładny płaszczyk. :)

  6. fleurr says:

    Mam podobną bluzkę! :) Widzę, że ta ma jakieś kropki. Moja ich nie ma ;) A tak to jest identyczna ;)

  7. Fajna spódniczka. :)
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

  8. Kinga says:

    Widzę, że super spędzony dzień.:)
    Tak trzymać!

  9. exality says:

    zazdroszcze Ci tak prostych włosów!

  10. Ilona. says:

    Pięknie wyglądasz ;))

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  11. Oliwia says:

    fajnie, dominuje minimalizm, co jest jak najbardziej pozytywne :)
    pozdrawiam :*

    oliwiowa.blogspot.com

  12. śliczny płaszczyk ;)

  13. świetnie wyglądasz, ekstra płaszczyk. ^^

  14. świetne zdjęciaa ! ładny outfit !
    obserwuje ! ^^

    http://p-aulla.blogspot.com/

  15. płaszczyk jest świetny!

  16. Dagga says:

    Płaszczyk masz śliczny, ale outfit podoba mi się bez niego ; )

  17. Mateusz. says:

    Świetnie wyglądasz.:D

  18. Jagoda says:

    fajne zdjecia :) slicznie wygladasz tym looku

  19. BerryFly says:

    ładne zdjęcia i stylówka ;)

  20. Piękny płaszczyk :D

  21. Uwielbiam zakolanówki! :) Bardzo ładnie wyglądasz.

  22. NelQable says:

    Ja tak samo miałam udany piątek :)

  23. SandM says:

    Ładnie wyglądasz :) Masz śliczne włosy!

  24. EAtB says:

    Piękny płaszczyk, z tymi zakolanówkami wygląda niebanalnie.. ba, wygląda exstra! :D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)