Warsztaty

Cześć:) Wczoraj już nie miałam siły pisać po powrocie z warsztatów fotograficznych.Było bardzo fajnie,atmosfera była super(dzięki Jacek za pomysł :D).Tym razem mieliśmy robić profesjonalną sesje modelce,była nawet wizażystka,która ją umalowała.Poza tym każdy musiał powiedzieć kilka słów do kamery o warsztatach,już się boję jak to wyszło bo zanim powiedzieliśmy coś sensownego było 10 prób,bo za każdym razem był śmiech xd Zdjęcia,które ja robiłam pokażę dopiero po zakończeniu kursu;) A teraz kilka zdjęć z backstage'u :






A teraz idę się trochę pouczyć,bo do tej pory nie miałam czasu;)

Categories: ,

19 Responses so far.

  1. Kinga says:

    Ooo. Ale fajnie. Też chcę na takie warsztaty. ;)

  2. Fajne sa takie warsztaty ;) czekam na zdjęcia twojego autorstwa ^.-

  3. Fantastyczna sesja ; ) Podziwiam ; )
    Twój blog jak dla mnie zawsze świetny ♥ . Pozdrawiam ; )

    http://vizualny-swiat.blogspot.com/

  4. Sugar says:

    Fajne pewnie są te warsztaty :)

  5. takie warsztaty to naprawde świetna sprawa :3

  6. Hey dear I really like your blog! What about following each other? Also on bloglovin and facebook if you want...just let me know :3 <3

  7. ekstra! fajne takie warsztaty. :D

  8. Świetne zdjęcia! :)
    Zazdroszczę Ci tych warsztatów! ;)

  9. Kinga says:

    Najważniejsze, że fajnie bawicie się na tych warsztatach, to widać.
    Pozdrawiam.;)

  10. Ania says:

    Fajnie, że uczestniczysz w takich warsztatach :) Czekam na zdjęcia;>

  11. Czekam na zdjęcia :) Chciałabym być modelką na takich warsztatach, chociaż pewnie zbytnio bym się wstydziła xD

  12. świetny pomysł na zdobycie dodatkowych umiejętności, czekam na Twoje zdjęcia!

  13. Evil says:

    Czekam na zdjęcia, które zrobiłaś :)

  14. Evil says:

    Czekam na zdjęcia, które zrobiłaś :D

  15. Świetna sprawa takie warsztaty, jak bardzo chcialabym isc na jakies wokalne ;)

    Zapraszam do mnie na bloga, na kolejny cover ;) : ilonastejbach.blogspot.com

  16. EAtB says:

    Widzę, że zmieniłaś trochę wygląd bloga, jest super ;)

  17. Super! Zazdroszczę :)

  18. Oliwia says:

    ale super! strasznie jestem ciekawa tych twoich zdjęć :)

    oliwiowa.blogspot.com

  19. Ina says:

    Rewelacja :) czekam na zdjęcia :):)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)