Zakupy

Hej:) Niedawno dotarłam do domu dopiero.Byłam na zakupach we Wrocławiu,kupiłam prawie wszystko co chciałam na wiosnę.Prawie bo brakuje jeszcze mi balerinek,gdy nie znalazłam żadnych fajnych w galerii,chciałam zamawiać z neta,przed chwilą sprawdziłam i nie ma mojego rozmiaru grrr;< Może uzupełnią,mam taką nadzieję;)

Dla Was jakieś zdjęcia z tygodnia,a co kupiłam pokażę prawdopodobnie we wtorek :)





Miłego tygodnia:)

Categories: ,

17 Responses so far.

  1. Jestem wielką fanką Twojej urody!! :))

  2. Dorothy says:

    Ojej!Ale mi miło:)
    Dziękuję bardzo!;*

  3. Ale masz ładną bejsbolówkę ! :D

  4. werii says:

    już nie mogę się doczekać, aż pokażesz zakupy. ;)

  5. Ilona. says:

    Czekam na haul! ;))

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

  6. Świetnie wyglądasz jak zawsze ; )

    http://vizualny-swiat.blogspot.com/

  7. Kinga says:

    Pokazuj łupy!:)
    Śliczne zdjęcia.

  8. Jesteś bardzo ładna <3

  9. czekam na zdjęcia zakupów:)

  10. Też dosyć często jestem we Wrocławiu :) ładnie wyglądasz ;*

  11. EAtB says:

    Pięknie wyglądasz, ciekawa jestem co kupiłaś :)

  12. fajne fotki. ja właśnie balerinki w internecie ostatnio zamówiłam. :)

  13. Gosia says:

    Masz bardzo ladna buzie:) ja tez szukam balerinek, ale nigdzie nie ma takich jakbym chciala:(

  14. Roxi says:

    Bardzo ładny masz kolor włosów, sama bym takie chciała :)


    Zapraszamy do nas, jeżeli masz ochotę : thisismyrealstyle.blogspot.com :)

  15. Karolina says:

    ale masz ładny blondzik :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)