Zdjęcia ostatnia część

Hej:) Wczoraj nie było zajęć fotograficznych,dlatego postanowiłam wykorzystać jedyny wolny piątek.To dlatego mnie tu wczoraj nie było. W sumie dopiero niedawno wróciłam do domu ^^ Teraz też nie mam zbytnio czasu,muszę się pouczyć,bo jutro jadę do Wrocławia na zakupy i nie będę miała czasu.Także zostawiam Was z ostatnią częścią zdjęć i uciekam się uczyć.










 A Wam jak minęły te 2 dni?:)

Categories: ,

17 Responses so far.

  1. Ilona. says:

    Pięknie wyglądasz ;)
    Udanych zakupów ;))

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

  2. Mirabelka says:

    Śliczne zdjęcia.Masz niesamowitą delikatną urodę.

  3. fleurr says:

    Wczoraj byłam na działce, trochę się narobiłam ;D Dzisiaj była wycieczka do Berlina :D A jutro - Poznań. Trochę pracowicie ;)

  4. świetne zdjęcia, bardzo ładnie ci w takim kolorze. :)

  5. Kinga says:

    Bardzo ładne zdjęcia:)
    Pozdrawiam!

  6. Ale Ty jesteś śliczna :)

  7. Super zdjęcia! Ślicznie na nich wyglądasz i fajny zestaw ;)
    O, zazdroszczę, chciałabym mieszkać blisko Wrocławia (chociaż z drugiej strony dalej mieszkać blisko Krakowa, no i może jeszcze Warszawy!)
    Miłej niedzieli! :D

  8. Jesteś strasznie fotogeniczna ;D

  9. exality says:

    jakim aparatem robisz zdjecia? sa swietne :)

  10. Leniwie :)
    Świetna koszulka + okulary <3
    Zapraszam do mnie :*
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

  11. Anita says:

    super wyglądasz!! :)

  12. ale piękna dziewczyna z Ciebie! :) bije od Ciebie taka naturalność, podoba mi się.

    obserwuję i zapraszam
    http://womanlinesska.blogspot.com

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)