Air Max

Cześć;) Dopiero wróciłam z Wrocławia i piszę szybko,bo chcę pokazać buty.Dzisiaj gdy wróciłam ze szkoły akurat przyjechał kurier.Potem pojechałam do Wrocławia i tak mi zleciał cały dzień.Teraz muszę powtórzyć na jutro do szkoły.

Najpierw dodaję zdjęcia mojego piątkowego wyglądu:






Pojawiły się przedwczoraj pierwsze zdjęcia z mojej ostatniej sesji,postaram się  je dodać niedługo;)

Categories: , ,

25 Responses so far.

  1. Cudowne air maxy <3

  2. monella says:

    gdzie kupowałaś air maxy?

    + zapraszam na konkurs :) http://msmonella.blogspot.com/2013/05/firmoo-giveaway-konkurs-firmoo.html

  3. NelQable says:

    Zazdroszczę Air Maxxów! :D
    Mam pytanie, zmieniłaś aparat/obiektyw? Bo coś wydaje mi się, że zdjęcia tutaj są co raz to ładniejsze! :)

  4. Świetne te buciki ; * Pięknie wyglądasz ; )

    http://vizualny-swiat.blogspot.com/

  5. Uwielbiam Air Maxy - świetne kolorki ;-))

  6. Świetna stylizacja, masz świetną figurę!
    Fajne butki, chociaż nie w moim stylu ;)

  7. ŚLICZNA KOSZULA ;)

  8. Kinga says:

    Super buciki!

  9. Styliazcja super <3 Ja nie przepadam za Air maxami :<

  10. koszula jest boska
    http://kelyxx.blogspot.com/

  11. charmeuse says:

    Świetne buty ;)

  12. rewelacyjne te butki!

  13. fleurr says:

    Muszę przyznać, że te buty nie są takie złe :P Ostatnio widziałam w nich jedną dziewczynę i trochę śmiesznie w nich wyglądała.. ;)

  14. Eliza De. says:

    Buty mają ładnie dobrane do siebie kolory, podobają mi się!
    Nominowałam Cię do zabawy na moim blogu, zapraszam! Pozdrawiam! :)

  15. ale piękne są <3

  16. Mami. says:

    Buty ciekawe, ale nie w moim stylu :)

    teenagers-troubles.blogspot.com

  17. Czekamy na nie! FAjne buty :)
    Styl Bycia

  18. Evil says:

    Świetne zdjęcia :)

  19. ślicznie wyglądałaś, ekstra koszula i fajne buty. ;)

  20. exality says:

    swietne airmaxy, ja osobiscie nie nosilabym takich bo wole bardziej plaskie ale te maja bardzo ladne kolorki :)

  21. Milex says:

    zakochałem się.

  22. werii says:

    śliczne air maxy!

  23. EAtB says:

    Świetne buty!!!

  24. Super są te buty !<3

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)