Filmik/dłuuugi weekend/mix zdjęć

Hej;) W końcu mamy wyczekiwany długi weekend.Jednak pogoda niestety nas nie rozpieszcza i nawet nie chcę się wychodzić na dwór;< Dzisiaj postanowiłam solidnie wypocząć,obejrzałam przed chwilą świetny film "Poradnik pozytywnego myślenia".Bardzo mi się podobał.

Dla Was mix zdjęć z ostatnich dni,jutro jakiś bardziej konkretny post,bo zdjęcia już mam,ale nie chce mi się teraz wybierać xd



Pyszny shake <3



Leżymy sobie z Figusią :D



I na koniec filmik,jak go nakręcałam nawet nie myślałam o tym że będę go potem przerabiała i dodawała,dlatego wyszło jak wyszło.Po raz pierwszy przerabiałam w ogóle jakiś film,a musiałam wyciąć kilka momentów i naszą rozmowę haha xd Teraz już mam jakieś obeznanie z przerabianiem więc następny filmik będzie lepszy;)


A teraz idę pozałatwiać kilka spraw blogowych,bo się trochę nazbierało,muszę przede wszystkim odpowiedzieć na kilka e-maili;) Po za tym jestem w trakcie negocjowania pewnej sprawy,jak coś z tego wyjdzie,to napiszę więcej:D Do jutra!;)

Categories: ,

25 Responses so far.

  1. exality says:

    swietny kolor scian!:))

  2. Mirabelka says:

    Coś nieciekawa ta pogoda u ciebie.U mnie od rana jest tak pięknie że dopiero weszłam do domu.:)

  3. Słodką masz tą psinkę :)
    A filmik świetny, muzyka mi się bardzo podoba ;)

  4. pomocy ! ; (

    http://vizualny-swiat.blogspot.com/2013/05/maa-zmiana-planow-bloglovin-pomocy.html

  5. Dorothy says:

    Ale Ci zazdroszczę!

  6. śliczne zdjęcia :)

  7. Dziękuję ci za tą instrukcję tylko , że mi się żaden potem kod nic nie wyświetla jak dodaję ; (

  8. jedynie pisze mi tylko to :

    Your search - http://vizualny-swiat.blogspot.com/ - did not match any blogs.

  9. Tylko , to i czekałam i nic mi się nie wyświetliło ; < próbowałam już bardzo dużo razy ; <

  10. uwielbiam shake ;)

  11. masz może się jakos szybciej z tb skontaktować ? bo podała bym ci jedno zdjęcie , może byś wiedziała co jest tego przyczyną ; c no nie wiem mozęsz masz gadu gadu ? jeżeli tak prosze cię napisz na ten numer : 46016340 < 3 ; c

  12. Mam taki sam kolor ścian w pokoju ;d

  13. Judi says:

    jak slicznie wygladasz :) tak meg swieżo na tych zdjeciACH

  14. Ania says:

    U mnie także pochmurno:(

  15. fleurr says:

    Widzę zmianę szablonu! :D Bardzo ładny :)

  16. Patrycja says:

    Śliczne zdjęcia.
    Słodki psiak ;33
    Mam pytanie ;) - W czym przerabiasz filmiki ?
    Ja mam tylko moviemaker .
    Odpowiedź u mnie.

  17. Dagga says:

    Och ta pogoda ;<

  18. EAtB says:

    Jak na pierwszy raz to super sobie poradziłaś z tym filmikiem :D

  19. Kinga says:

    Widzę, że u Ciebie deszczowo tak jak i u mnie.:)
    Pozdrawiam!

  20. Pogoda za oknem fatalna..;/

  21. Agata says:

    fajne fotki :D

  22. Pięknie tam <3

  23. legginsy masz świetne, długo się nad takimi zastanawiałam :) prostujesz włosy czy są takie naturalnie proste? obserwuję i pozdrawiam :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)