Flowers

Hej hej;) Dopiero włączyłam laptopa.Jest dzisiaj tak piękna pogoda,że szkoda siedzieć w domu.Od rana byłam na dworze,po południu pojechałam na grilla do Milicza i przy okazji zrobiłam kilka zdjęć.Więcej zdjęć robionych przeze mnie pojawi się na dniach,bo w niedziele zrobiłam dużo zdjęć u babci na ogródku,a jutro wybieram się do Milicza porobić zdjęcia koleżance.Obiecałam jej to jeszcze zimą,w poniedziałek mi o tym przypomniała i na jutro się umówiłyśmy;)

Tymczasem zdjęcia z dzisiaj;)










Do jutra!;)

Categories: ,

26 Responses so far.

  1. Pięknie wyglądasz!

  2. piękne zdjęcia, świetnie wyglądasz! :D

  3. świetne masz spodenki ! ;)

  4. Ilona. says:

    Świetne zdjęcia :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  5. śliczne kwiatuszki:) i pięknie wyglądasz:)

  6. Evil says:

    Przyznam, że pogoda przepiękna jak i zdjęcia :)

  7. Piękne zdjęcia, super wyglądasz! :D

  8. śliczne zdjęcia :)
    masz genialne nogi!!!

  9. exality says:

    jakie fajne spodenki!

  10. Sugar says:

    Jaka ty śliczna! I taka szczuplutka <3

  11. Eliza De. says:

    Podoba mi się ;))

  12. Bratki <3
    Śliczna bluzka *_* I... NÓŻKI :3

    Zapraszam do mnie :)
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

  13. Ślicznie wyglądasz na tle tych kwiatów :)

  14. zazdroszczę koleażance wolnego czasu :) pięknie wyglądasz!

  15. fleurr says:

    Faktycznie pogoda jest śliczna :) Ja też przebywam na dworze ile się da :)

  16. Masz cudowny kolor włosów! :*

  17. 4 od dołu, najfajniejsze zdjęcie;)
    ładna blondyneczka, fajną masz figure;p
    wpadnij:

    http://beforeveryoungbaby.blogspot.com/
    obserwujemy ?/

  18. Kamila Z says:

    piękne zdjęcia, ślicznie wyglądasz :)

  19. Kinga says:

    Śliczne kwiatki i ty również bardzo ładnie wyglądasz!:)
    Pozdrawiam serdecznie!

  20. Zawsze jak na ciebie patrze to widzę twoje piękne nogi xD nie to że ty nie jesteś ale twoje nogi <3

  21. Ale ty masz boskie nogi idz do Top Model.

  22. sue says:

    ale cudne spodenki!!:)

  23. An na says:

    Wyglądasz bardzo ładnie :) a zdjęcia śliczne :)

  24. ale ślicznie wyglądasz;) zdjęcia kwiatków również bardzo ładne

  25. Kwiatki, bratki i stokrotki dla Dorotki :)

    Pozdr. fashion4ever.pl

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)