Karolinka

Hej;)Wolne dni mijają mi bardzo dobrze,w końcu skończyłam czytać książkę,którą zaczęłam chyba z dwa tygodnie temu a nie miałam czasu na czytanie.

Jakiś czas temu pisałam że dodam zdjęcia robione przeze mnie Karolince po jej Komunii,kompletnie zapomniałam o tych zdjęciach i dopiero dzisiaj sobie przypomniałam.Po obejrzeniu zdjęć stwierdziłam,że małym dzieciom najlepiej się robi zdjęcia bo są bardziej naturalne i można to fajnie uchwycić.Już się nie mogę doczekać kiedy będę mogła pokazać zdjęcia robione przeze mnie na kursie fotograficznym,w Poznaniu zrobiłam dużo fajnych zdjęć,a teraz prawdopodobnie wybieramy się na dwa dni do Gdańska.Moja miłość do fotografii rośnie w zaskakującym tempie,najchętniej nie rozstawałabym się z aparatem hah xd












Na koniec moje ulubione z całej sesji:


Mam nadzieję,że podobają Wam się zdjęcia;)Koniecznie napiszcie co sądzicie o nich;)

Categories:

19 Responses so far.

  1. śliczną sukienkę miała)

  2. Ragione says:

    przepiękna mała :)

  3. fleurr says:

    Bardzo fajne! :)

  4. świetne zdjęcia, cudnie wygląda w tej sukience :D

  5. Alę ślicznie ta mała wyglądała ;))

  6. Kinga says:

    Przepiękne zdjęcia, nie zmarnuj talentu!:)

  7. Śliczne zdjecia! I modeleczki xD Ja też lubię nosić aparat i pstryakć fotki, tak koniecznie je pokaż. Pozdrawiam! ;*
    Styl Bycia

  8. piękne zdjęcia. Rzeczywiscie jest bardzo naturalna. Mała modelka :)

    obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

  9. Bryzejda says:

    Twoje ulubione jest też moim ulubionym:)

  10. Jula ♫ says:

    Ślicznie wyglądałaś ^^ Świetna sesyjka.

  11. Bardzo fajne zdjęcia,śliczniutka modelka :*

  12. An na says:

    Mała modelka :)

  13. nie znam się na zdjęciach ale emocje i naturalność w nich ukazana dodają im bezcenności...
    fajnie, że twoja miłość rośnie bo z chęcią będę oglądała następne zdjęcia ;))

  14. Lena says:

    fajne zdjęcia, szczególnie 5 i 8 :)

    pozdrawiam :)
    www.magdalenacibis.blogspot.com

  15. Lena says:

    i dodaję bloga do obserwowanych :)

  16. EAtB says:

    Świetne zdjęcia, to ostatnie rzeczywiście mega! :d

  17. Bardzo mi się podobają :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)