Koniec wolnego

Cześć;)Tak jak wczoraj pisałam dzisiaj byłam w Miliczu,bo umówiłam się z koleżanką.Zrobiłam jej baardzo dużo zdjęć i niektóre dodam tutaj,ale dopiero jak Kasia je zobaczy.Myślę że jutro powinny się pojawić.Podczas robienia zdjęć podszedł do nas chłopak i spytał czy jemu bym nie zrobiła kilka zdjęć bo jest właśnie po maturze.Po krótkiej rozmowie okazało się,że jest to kuzyn mojej koleżanki i już wcześniej o nim słyszałam kilka rzeczy.Jaki ten świat jest mały!;) W każdym razie był to udany dzień i już mamy w planach kolejne zdjęcia;)







Dzisiaj już niestety koniec wolnego i trzeba wrócić jutro do szkoły;< Na szczęście tylko 6 lekcji,a potem na zajęcia fotograficzne;)

Categories:

22 Responses so far.

  1. śliczne zdjęcia:)

  2. kelyxx says:

    Bardzo fajne zdjęcia

  3. exality says:

    takim apartem zdjecia napewno wyszly ladnie!:) a przedostatnie zdj swietne :)

  4. Bardzo fajne zdjęcia. :)
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

  5. fleurr says:

    Świetne zdjęcie z bańką mydlaną! Robi wrażenie! :)

  6. magdziak says:

    Świetny t-shirt ;)
    W wolnym czasie zapraszam do mnie, dopiero zaczynam:

    http://magduizm.blogspot.com/

  7. Judi says:

    pirekne zdjecia chudzinko!:)

  8. A .i J. says:

    świetne fotki w fajnym klimacie:) A.

  9. fajna koszulka :))

  10. ładne zdjęcia :)

  11. Śliczna jesteś ;)

  12. Kinga says:

    Świetne zdjęcia. *.*

  13. świetna bluzka ;D <3

  14. MsMonella says:

    ach uwielbiam milicz ! <3
    a zdjęcie z bańką ciekawe ;)

  15. Świetne zdjęcia ;D

  16. Evil says:

    Oj tak, ten świat jest mały :)

  17. likerose says:

    świetnie wyglądasz;)

  18. świetna bluzka , a przedostatnie zdjęcie świetne! :)

  19. lubisz kontakt z przyrodą;)

  20. Lola says:

    to z bańką jest mega fajne ujęcie :3
    zapraszam do mnie, nowa notka :)))

  21. Blogerka says:

    bardzo fajne fotki, w szczególności czwarta : ))

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)