Na sportowo

Cześć:) Wczoraj nie napisałam bo dzień mi strasznie szybko zleciał,miałam imprezę rodzinną-chrzciny połączone z urodzinami babci. Jak wieczorem wróciłam do domu to byłam tak zmęczona,że nic mi się nie chciało.Aktualnie się uczę,ale teraz zrobiłam sobie chwilę przerwy.Chyba spędzą cały dzień siedząc nad geografią,a jest taki piękny dzień;<

Słodki Kubuś<3


Dodaję jedno zdjęcie z części oficjalnej,a reszta to już bardziej na sportowo,przebrałam się bo wieczorem był grill ;)









bokserka-H&M
koszula-Terranova
spodnie-H&M
buty-Nike Air Max

W tym tygodniu do szkoły w sumie idę tylko 3 dni,we wtorek wolne bo matury,a w czwartek na wycieczkę;) Jutro nie wiem czy pojawi się notka,bo z racji tego że we wtorek wolne śpią u mnie koleżanki ;)

Categories: ,

37 Responses so far.

  1. Uwielbiam Twoją fiigurę! <3

  2. Eustazja says:

    Świetny strój :)

  3. druga stylizacja cudowna <3 jaka dzidzia!:*

  4. śliczny strój a Kubuś meeega słodziak! <333
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

  5. pauuls says:

    Jezu jaki świetny outfit :D Pozdrawiam i zapraszam: pauuls.blogspot.com

  6. Isztar says:

    masz boską figurę, szczerze zazdroszczę :)

  7. HAPPYD0LL says:

    muszę właśnie kupić sobie Air Maxy :D gdzie kupowałaś ?

  8. Jaka z Ciebie chudzinka! Ślicznie wyglądasz ;)

  9. fleurr says:

    Fajnie w tych butach wyglądasz ;]

  10. Karou says:

    Bardzo ładnie wyglądasz :)

  11. Ragione says:

    o maleńki jaki śliczny :) a stylizacja z maxami świetna :)

  12. na sportowo - ekstra! bardzo lubię taki look. ;D

  13. Kinga says:

    I w takiej i w takiej wersji wyglądasz super!:)
    Pozdrawiam serdecznie.

  14. ten strój grillowy ładny ładny ;)

  15. masz idealną figurę;>

  16. Oliwia says:

    chudzinka z Ciebie :) ślicznie wyglądałaś.

  17. ale piękne buty!!!

  18. Andzia ;D says:

    świetny strój ;D
    aż by się chciało iść pobiegać ;P

  19. An na says:

    Pięknie się prezentujesz, zarówno w sukience, jak i w luźniejszej wersji :) A maluszek uroczy :)

  20. d. says:

    Śliczne masz włosy:)

  21. EAtB says:

    Wersja "sportowa" po prostu megaaaa! Naprawdę wooow, wyglądasz genialnie. Koszula świetna, buty mega :D

  22. daga says:

    ciekawą masz urodę, a bobas słodki! ;)

  23. Domischh says:

    bardzo mi się podoba jak wyglądasz w tej "luźnej" stylizacji :)

  24. Bardzo fajna koszula :)

    http://littlemystyle.blogspot.com/

  25. Śliczna sukienka :D

  26. świetnie wyglądasz ! air maxy cudowne :)

  27. Noemi says:

    jaka chudzinka z ciebie :) jak air maxy się sprawują? bo zamierzam kupić i zbieram opinie
    nn zapraszam
    http://noemisoul.blogspot.com/

  28. Super wyglądasz! Te air maxy są cudowne <3

  29. Dorothy says:

    Zamawiałam z internetu;)

  30. Dorothy says:

    Są świetne!:)

  31. genialne masz buty :)

  32. wow,ale masz świetne nogi!

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)