New in/stylizacja

Hej!;) Mam pierwszy całkowicie wolny weekend od nauki i innych obowiązków od kilku miesięcy!Jakie to piękne cały dzień robić na co ma się ochotę i nie przejmować się tym że trzeba się na coś nauczyć.W tym tygodniu jedyną naukę mam dopiero na środę.Przed chwilą upiekłam pyszny placek,a teraz biorę się za czytanie książki:)

Dzisiaj zdjęcia moich nowości z czwartku.Dodatkowo prosta stylizacja z jedną z tych rzeczy;) A już jutro pojawią się zdjęcia z sesji o której pisałam tutaj,dzisiaj dostałam następną cześć zdjęć także jutro wrzucę 1 część ;) Zdjęcia dzisiaj wyjątkowo domowe,bo pogoda wczoraj nie dopisywała.



spodnie-Bershka



spodenki-Bershka


t-shirt-New Yorker

Paznokcie jakie ostatnio zrobiłam:

Teraz mini stylizacja i kilka moich:







Do napisania!:)

28 Responses so far.

  1. Lena says:

    świetne nowości, wyglądasz ślicznie.

  2. ewa phix says:

    Wszystkie rzeczy super! Świetnie wyglądasz:) wzorek zrobiłaś sama?:) jak tak to zazdroszczę, ja bym nie umiała nawet takich prostych linii zrobić:D

  3. Świetne ciuszki :D

  4. Świetnie wyglądasz i świetne zakupy ;) Genialne szorty i spodnie.

  5. Lauren says:

    Your lace top and nails are so pretty girl! xo

  6. fleurr says:

    Nie mogę się doczekać aż dodać te zdjęcia z sesji :)

  7. Świetnie wyglądasz. Ciekawe rzeczy :)

  8. Bryzejda says:

    Bardzo fajnie wyglądasz:)

  9. Piękne zdjęcia :).
    Masz cudne włosy :).
    ollaaleksandra.blogspot.com

  10. Natka♥ says:

    Masz śliczny uśmiech! <3 Ta koronkowa bluzka jest genialna ;3

  11. Kinga says:

    To super,że wreszcie trafił Ci się taki wolny weekendzik.;)
    Ślicznie wyglądasz.
    Pozdrawiam.

  12. biel jest zawsze kobieca i klasyczna <3

    www.classicorcool.com

  13. biel jest zawsze kobieca i klasyczna <3

    www.classicorcool.com

  14. Kinga says:

    Fajne rzeczy. Przecudna koronkowa bluzka. *.* Też mam teraz pierwszy taki weekend od nie wiem kiedy! :D

  15. Ina says:

    Byłam w H&Mie, i jak uwielbiam ten sklep, tak żadna kiecka nie rzuciła mnie na kolana, tzn. były cudne, ale albo nie na moją figurę, albo nie na ślub/wesele :)

  16. śliczna bluzeczka :D
    obserwujemy ? ;3

  17. śliczna ostatnia koronkowa bluzeczka! ;)

    pozdrawiam Violet

  18. Anita says:

    Anielsko wyglądasz :)

  19. very nice blog :)

    follow each other ??



    http://carolineepe.blogspot.com/

  20. ania says:

    super paznokcie :)

  21. ale fajne nowości! świetna stylizacja, bardzo mi się podoba! :D

  22. spodenki i t-shirt świetne!

  23. daga says:

    koronkowa bluzka świetna <3

  24. Piękna stylizacja! ♥

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)