Nowości ciąg dalszy

Witam:) Majówkę mamy  a pogoda straszna u mnie,aktualnie pada deszcz -.- To może dziwne,ale chcę żeby ten długi weekend się skończył.Chcę już poniedziałek!Czemu?Napiszę więcej w poniedziałek lub najpóźniej we wtorek.Podpowiem że ma to związek z tą sprawą o której wspominałam w poprzednim poście:)

Teraz zdjęcia,które miałam dodać już dawno,ale wiecznie coś innego dodawałam.Większość rzeczy z ostatnich zakupów już pokazałam,teraz jeszcze zostały tylko te:



W końcu mam swój "Million"!<3


legginsy-Terranova 




balerinki-lokalny sklepik



Jak Wam się podoba nowy wygląd?Mi bardzoo!:)Bardzo dziękuję za jego wykonanie http://vizualny-swiat.blogspot.com/;* 
Jutro prawdopodobnie wybieram się na zdjęcia,także powinno pojawić się coś nowego;) Miłego weekendu;)

Categories:

42 Responses so far.

  1. MaryŚś says:

    Zauroczyły mnie Twoje legginsy :D.

  2. Kinga says:

    Świetny ten nowy nagłówek bloga.;)
    Pozdrawiam serdecznie!

  3. nofound says:

    Legginsy są super! Sama chciałabym takie kupić ale wolałabym spodnie normalne :D
    Co do płyty to tak sobie lubię Honey :D
    Zapraszam.

  4. śliczna jesteś i te oczka :)

  5. przeurocze legginsy ;) gdybym tylko miała taką figurę jak Ty odrazu bym w takie wskoczyła!

  6. Mateusz. says:

    Fajny wzór leginsów.:d

  7. Śliczne leginsy : * Jej w końcu dobrnęłaś płyty : * Szczęścia ; )
    Nie ma za co ; ) Pozdrawiam : *
    Śliczne zdjęcia ♥ .

  8. fleurr says:

    Baaardzo ładne balerinki!

  9. Agata says:

    Honey i baleriny <3

  10. Murphose says:

    widzę, że te leggi już chyba u każdego :)

  11. Ciekawy pomysł na bloga .Życzę powodzenia w prowadzeniu.
    Pozdrawiam i obserwuję!

  12. Świetne legginsy i piękne nóżki <3
    Honey <3

  13. THX;)

    follow?:)

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

  14. Ragione says:

    o Honey'ka ! balerinki <3

  15. HAPPYD0LL says:

    bardzo fajny nagłówek :))

  16. Śliczne balerinki! ♥
    Zazdroszczę płyty! Honey jest super :)
    A wygląd bloga jest śliczny ♥

  17. Wygląd jest świetny ;D balerinki śliczne ;)

  18. ja też muszę w końcu zdobyć swój Million ;)

  19. naturalna says:

    przyznam, że niektóre piosenki Honey bardzo mi się spodobały :)

  20. wisienka says:

    Balerinki piekne :)
    Obserwujemy?

  21. Fajny wygląd :) .
    Legginsy <3 .

  22. Weronika says:

    Moja koleżanka ma takie leginsy i są świetne!

    DEMORDIE.blogspot.com

  23. super leginsy, sama chyba muszę sobie takie kupić!:)
    pozdrawiam i obserwuję :)

  24. Widzę, że te legginsy królują już wszędzie! :) Świetne są. :)

  25. Evil says:

    Te legginsy zaczynają mnie prześladować. Jak ide na miato to co druga ma takie xD

    Ładny wygląd :)

  26. Evil says:

    Te legginsy zaczynają mnie prześladować. Jak ide na miato to co druga ma takie xD

    Ładny wygląd :)

  27. A u mnie ładna pogoda :DD

  28. A u mnie świeci słoneczko :DD

  29. Legginsy cudowne!

  30. okiem m-a says:

    ale masz piękny kolor włosów:)

  31. Mirabelka says:

    Śliczne baletki.Uwielbiam nową piosenkę Honey.:)

  32. legginsow zazdroszcze;)

  33. sue says:

    fajne buciki:)

  34. EAtB says:

    Nowy wygląd genialny! Wchodzę na twojego bloga, patrze na nagłówek... myślę, hmmm czy źle kliknęłam? Ale widzę twoje zdjęcie z boku :D Naprawdę pozytywna zmiana. Honey <3

  35. Leginsy są śliczne <3

  36. legginsy i buty fajne ;>

  37. fajne zdjęcia;) super legginsy:)

  38. Dorothy says:

    Ha ha:D To fajnie,że się podoba;)

  39. Aria says:

    oo też muszę kupić tą płytę <3

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)