Outfit komunijny

Cześć:) Niedawno wróciłam z Komunii i wzięłam się za naukę,bo trochę jej mam na najbliższe dni.Zrobiłam strasznie dużo zdjęć Karolince,które tutaj wstawię,ale to w najbliższych dniach bo teraz nie mam czasu ich wybierać.Teraz dodaję szybko zdjęcia mojej dzisiejszej stylizacji ;)












sukienka-River Island
marynarka-Vila
szpilki-nn

Wyczekuję aktualnie  kuriera bo wczoraj wieczorem zamówiłam buty,obym dostała je jak najszybciej!Jeżeli czas mi na to pozwoli to od razu je tu pokażę;) Życzę Wam miłego wieczoru;)

Categories: ,

37 Responses so far.

  1. śliczną masz tą sukienkę;)

  2. również obserwuje;***
    widze kolejne śliczne zdjęcia;P
    zapraszam:

    http://beforeveryoungbaby.blogspot.com/

  3. super wyglądasz :)

  4. fleurr says:

    Kolor tej sukienki jest boski! Bardzo mi się podoba :)

  5. Świetna sukienka ;)

  6. jejuu jaka piękna sukienka! Ile za nią dałaś? Prosiłabym o odpowiedź u mnie;)

  7. Lena says:

    bardzo podoba mi się połączenie kolorów, sukienka śliczna.

  8. Bardzo ładnie :)

    Zapraszam do siebie.

  9. Kinga says:

    Ślicznie wyglądałaś;)
    Pozdrawiam.

  10. galaxy says:

    Świetny look ;)
    Przy okazji zapraszam do siebie po wiele inspiracji oraz zachęcam do obserwowania ;)
    http://galaxyinspirations.blogspot.com/

  11. Super wyglądasz! Sukienka prześliczna *.*

  12. Joanna D. says:

    Śliczna sukienka:) Bardzo Ci do twarzy. Pozdrawiam!

  13. Ale masz cudną sukienkę! ♥
    Wyglądasz ślicznie :)

  14. Prosta a jaka piękna stylizacja :) cudnie się prezentujesz :) badkinka idealna na taką okazję :) pozdrawiam Marta www.gointothesun.blogspot.com

  15. kelyxx says:

    Fajna sukienka

  16. Swietna sukienka - ma piekny kolor, a dodatkowo (dzieki baskince) jest bardzo praktyczna na wyjscia z duza iloscia jedzenia ;)
    Ja w tym roku komunie tez mam za soba, i tez wybralam sukienke z baskinka, tyle ze w kolorze blekitnym :)

  17. An na says:

    Sukienka ma śliczny kolor - mój ulubiony :D

  18. Bryzejda says:

    Świetnie wyglądałaś!:) Te kolorki do Ciebie pasują;)

  19. Ślicznie wyglądałaś !
    Ja też wczoraj byłam na Komunii :)

  20. d. says:

    Jesteś zgrabna, super wyglądasz:)

  21. EAtB says:

    Hahha jak ty się wdrapałaś na tę beczkę? :D Super wyglądałaś, ja też byłam w niedzielę na komunii :P

  22. Świetne połączenie kolorów!
    + cudowną masz figurę ;)

  23. śliczna sukienka :)

  24. Iwona M. says:

    wyglądałaś pięknie, cudowny kolor tej sukienki <3

  25. Eustazja says:

    Sukienka ma piękny kolorek : )

  26. Dagga says:

    Świetnie wyglądałaś : )

  27. ładna sukienka bardzo ładny kolor i twoje nogii! :D <3

  28. Noe mi says:

    bardzo mi się podoba :)
    noemisoul.blogspot.com

  29. Super look, śliczna sukienka fajny ma krój i kolor:)

    monic-dzej.blogspot.com

  30. Eliza De. says:

    Ja również mam niebawem komunie! Wyglądasz uroczo! :)
    Piękna sukienka!

  31. Lost. says:

    Ale ładny kolor sukienki!:)

  32. piękna sukienka

    fajny blog +obserwuję
    http://exploremystoryx.blogspot.com/

  33. sue says:

    slicznie!:)

  34. Dorothy says:

    Ha ha:D Nie było łatwo,ale z mała pomocą się udało;D

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)