Outfit

Hej:) Pół dzisiejszego dnia spędziłam w Miliczu,potem miałam kilka spraw do zrobienia i trzeba niestety było się wziąć trochę za naukę.W sumie dopiero przed chwilą włączyłam komputer.

Mam dla Was dzisiejszą stylizację z wczoraj pokazywanymi legginsami.Chociaż dużo osób je ma,to ja i tak je uwielbiam!<3 Są świetne!;)













koszulka-New Yorker
bluzka-H&M
legginsy-Terranova
buty-nn

Do napisania;)

Categories: ,

33 Responses so far.

  1. Ilona. says:

    Mam te same legginsy dokładnie z tej samej firmy :) Uwielbiam je *.*
    Jaka ty chudziutka jesteś!

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  2. Kamila Z says:

    świetne legginsy :) i super buty :)

  3. Kinga says:

    Ślicznie wyglądasz, jak zawsze.;)
    pozdrawiam!

  4. Eustazja says:

    jej jaka chudzina... ja sama chciałam sobie je kupić ale wyglądałam w nich... okropnie!

  5. pięknie wyglądasz O.O

  6. świetne leginsy! planuje takie kupić :D

  7. Aria says:

    mogłabyś pokazać buty z bliska?

  8. Jaka szczuplutka ;) Super buty ;)http://soclothe.blogspot.com/

  9. darmoszki says:

    Ale z Ciebie chudzinka! :) Ślicznie się prezentujesz ;)

  10. Ślicznie wyglądasz <3 A legginsy boskie!

  11. Oliwia says:

    modne i wszechobecne pasiaki ;)

  12. fleurr says:

    Ale świetne są te legginsy. Na Tobie super się prezentują. Ja mam grubsze uda, więc bym trochę gorzej wyglądała :D

  13. super stylizacja , aleś szczupła ;)

  14. Mealm. says:

    łohohoo jakie nogi ! *o*

  15. likerose says:

    ale Ty masz piekne włosy ! :)

    Zapraszam moja droga do mnie na konkurs ;) !

  16. Boskie są te legginsy, zawsze o nich marzyłam....ale masz świetne nogi ;)

  17. Ciekawie :) Masz śliczne włosy!

  18. jaka chudzinka ! jakbyś stanęła bokiem to by cie nie było widac xD

  19. exality says:

    Zostałaś nominowana do VBA ! Więcej informacji u mnie na blogu! :)

  20. Evil says:

    Mam dość tych legginsów... Każdy już je ma i outfit z nimi. Nie zmienia to faktu, że świetnie wyglądasz :D

  21. Ooo! Nowy nagłówek.. śliczny :) Zazdroszczę figury :)
    całuski :*

  22. sue says:

    ale Ty jesteś chudziutka:)

  23. Kinga says:

    ale jesteś szczuplutka !
    legginsy swietne !

  24. jakie ty masz nogi! Bardzo ladna figura no i ubiór :D

  25. EAtB says:

    Bardzo podobają mi się te legginsy, wyszczuplają nogi, ale twoich to już się chyba nie da wyszczuplić, bo są mega długie i piękne :D

  26. NelQable says:

    Piękny kołnierzyk ma ta koszula! ♥

  27. świetny post :) ładnie Ci w tych legginsach! obserwuję z przyjemnością! :)

  28. Pięknie wyglądasz! Legginsy są świetne! :)

  29. Genialne leginsy! ;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)