Outfit

Hej,hej!:) Jestem dzisiaj strasznie zmęczona.Po szkole pojechałam do Marty,potem dopiero na zajęcia fotograficzne do Krotoszyna.Robiliśmy dzisiaj zdjęcia własnych pomysłów.Niestety zdjęcia możemy dodać dopiero po zakończeniu kursu,bo najpierw będą na wystawie,także na pewno coś pokażę jak się skończy;)

Dzisiaj mam dla Was stylizację.Psy bardzo chciały też być na zdjęciach,nie miałam serca ich pogonić haha;)














bluzka-H&M
spodnie-Tally Weijl
buty-Nike Air Max

I na koniec jedno z dzisiejszych zajęć,bo właśnie koleżanka mi wysłała to zdjęcie;) Jutro może dodam coś więcej ;)


Miłego weekendu!:)

Categories: ,

27 Responses so far.

  1. Boże...AIR MAXY ! <3

  2. Oliwia says:

    haha, te pieski ;d super! ten większy, biszkoptowy, to labrador? :)

  3. Jakie słodkie psiaki :))
    Stylizacja bardzo fajna.Bardzo podoba mi się bluzka.

  4. super obiektyw :)

  5. Evil says:

    Śliczne zdjęcia *o* Czekam, aż pokażesz z kursu :)

    Zapraszam do mnie :D
    evil-kolory-zycia.blogspot.com

  6. Mirabelka says:

    Fajne zdjęcia.bardzo podoba mi się niebieska bluzka.:)

  7. fleurr says:

    Pieski urocze :D Ja to pewnie bym się bała, jakby tak do mnie podbiegły ;)

  8. świetne fotki :)
    i jak tam na zajęciach fotograficznych? ciekawią mnie takie. :)

  9. Kamila Z says:

    piękna bluzka i cudowne psy :)

  10. Kinga says:

    Widać, że fajnie czujesz się zarówno przed jak i za aparatem!:)
    Śliczna bluzka.
    Pozdrawiam.

  11. Bryzejda says:

    Fajne zdjęcia:):)

  12. Jaki psiaki <3
    Ostatnie zdjęcie cudne jest <3

  13. Ilona. says:

    Ostatnie zdjęcie jest genialne! *.*

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  14. Allex says:

    Ładnie :)
    Buty ♥
    Masz ochotę na obserwację? :)

  15. Pats says:

    Fajny aparat.;) A poza tym podoba mi się twoja bluzka i włosy;)

    Zapraszam do siebie.

  16. You're gorgeous and I'm following your amazing blog:)
    Hope you follow back
    xoxo

    http://damlakalaycik.blogspot.com/

  17. Piękna bluzeczka, super wyszłaś na 3 zdjęciu ;)

  18. Great photos, amazing outfit! :)

    www.deluxefashionista.com

  19. An na says:

    Wyglądasz bardzo ładnie, a psiaki urocze :D

  20. świetne zdjęcia ;) bardzo naturalne , ostatnie jest genialne ;)

  21. Świetny set! Wydajesz się być taka pozytywnie nastawiona do życia i wręcz promieniejesz ;) Pięknie wyglądasz.

  22. Ale śliczna jesteś :)
    I te buty!

  23. Mam słabość do AirMaxów ;-))

  24. Dorothy says:

    Oj nie wiem niestety;<

  25. Dorothy says:

    A super jest!Bardzo mi się podoba;)

  26. Karolina says:

    zazdroszczę butów! :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)