Poznań

Hej hej;) Wczoraj byłam na wycieczce w Poznaniu w ramach zajęć fotograficznych.Zrobiliśmy bardzo dużo zdjęć,dzisiaj wrzucam tylko kilka,jakieś z pociągu i Palmiarni.Zrobiliśmy mnóstwo kilometrów,wieczorem nóg nie czułam.Mieliśmy także czas wolny w Starym Browarze i kupiłam kilka rzeczy.Jutro dodam stylizację z jedną z kupionych rzeczy;) Ogólnie Poznań mi się bardzo spodobał,jest to bardzo ładne miasto!;)






Do jutra;)

Categories: ,

19 Responses so far.

  1. a skąd pochodzisz?? mam jakies wrazenie ze juz Cie gdzies widzialam :)))

  2. Maddlenn says:

    Fajne zdjęcia!;)
    Zapraszm do siebie na konkurs z OASAP ;-)

  3. super wycieczka! bardzo fajne zdjęcia. :D

  4. też bym chciała taką wycieczkę:)

  5. Kinga says:

    Fajna wycieczka, super , że Poznań Ci się spodobał, może będę miała możliwość odwiedzenia kiedyś tego miasta.
    Pozdrawiam!

  6. Fajna taka wycieczka ;D Ładne zdjęcia :D

  7. a nie możesz po prostu pokazać wszystkich rzeczy co kupiłaś? bardzo lubię haul-e:)
    pozdrawiam!

  8. Ilona. says:

    Zazdroszczę takiej wycieczki :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  9. Dorothy says:

    Pewnie że mogę;)Jutro zrobię jeszcze zdjęcia pozostałych rzeczy,bo dzisiaj już jest kiepskie światło a nie chce mi się lamp ustawiać;)

  10. Czekam na post z ciuchami, które kupiłaś ;)

  11. Świetne zdjecia!Zawsze chciałam pojechac do Poznania,ale niestety nie mam na chwile obecną jak:(:*

  12. NICE LOOK:)

    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGPSOT.COM

  13. fleurr says:

    Ooo, Poznań :D często tu jestem :D studiuję tutaj ;)

  14. chodzisz do szkoły fotograficznej ?

  15. Niestety jeszcze nie miałam okazji zobaczyć Poznania :P Przypuszczam, że widziałaś tam wiele wspaniałych rzeczy i że wycieczka zdecydowanie się udała ;-))

  16. śliczne zdjęcia! ;*

  17. Dorothy says:

    Niestety nie;< Chodzę na zajęcia fotograficzne dodatkowo;)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)