Rings&Tings

Cześć;) Dzisiaj po szkole czekała mnie miła niespodzianka-paczka od www.ringsandtings.com/.Zupełnie się nie spodziewałam dlatego się zdziwiłam gdy się okazało że listonosz przyniósł dla mnie paczkę.Gdy zobaczyłam nazwę firmy skojarzyłam,że ostatnio jakoś do mnie pisali,no ale paczki się nie spodziewałam!;) 

W środku były 3 rzeczy:pierścionek,łańcuszek i bransoletka;)






Na koniec jakieś moje dzisiejsze;)



Na koniec niespodzianka dla moich czytelników-10% zniżka na zakupy w tym sklepie,hasło to
 “ stylecard10 ''.

Już jutro piątek i jak zwykle do Krotoszyna na zajęcia,postaram się zaplanować jakąś notkę na jutro,bo po zajęciach pewnie nie będę miała siły;)

Categories: ,

32 Responses so far.

  1. Super są, własnie ja też czekam;-)

  2. Bryzejda says:

    Ładnie wyszłaś na zdjęciach :) Najbardziej podoba mi się pierścionek, jest świetny :)

  3. Kinga says:

    Śliczne zdjęcia!:)
    I rzeczy z paczuszki bardzo ładne.
    Pozdrawiam!

  4. ajaj, piekne te dwa zdjęcia ostatnie!
    A mam pytanko:) Jak nawiązujesz z nimi kontakt, co zrobiłaś, że napisali do Ciebie? Również prosze o odpowiedz u mnie;)
    pozdrawiam!

  5. Eustazja says:

    Świetna zawartość paczki ^^

  6. Anita says:

    bardzo ladne :)

  7. Evil says:

    Ostatnie zdjęcie mega *.*
    Super biżuteria :D

    evil-kolory-zycia.blogspot.com

  8. MΔL!E says:

    śliczny naszyjnik ;)

  9. Andzia ;D says:

    świetna biżuteria ;D

  10. Kamila Z says:

    bardzo ładna biżuteria, ale Twoje zdjęcia ładniejsze :)

  11. Dagga says:

    Super ; )
    Co do mojej współpracy to też wiele czytałam przed tym. Wrzuciłam hasło w gogle " (firma) współpraca" i napisałam do jednej dziewczyny. Odpisała, że wszystko jest okej i jest zadowolona to postanowiłam sama sprawdzić : )

  12. Mirabelka says:

    Łańcuszek jest super.:)

  13. fleurr says:

    Naszyjnik piękny! :) I jakie fajne zdjęcia! Przerabiałaś jakoś? :D

  14. Cześć! Od jakiegoś czasu obserwuję Twojego bloga. Chciałabym Cię zaprosić na mojego nowego, którego założyłam wczoraj. :)

    /p0li5h.blogspot.com
    Pozdrawiam.

  15. Hanna says:

    Och, jak ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach!
    No, no, miła niespodzianka od tej firmy :)

  16. Świetna biżuteria!A ty jesteś po prostu śliczna !Zazdroszczę urody,z całego serca!
    Bardzo podoba mi się Twój blog,więc raczej to oczywiste że obserwuję:))
    Pozdrawiam:*

  17. Noe mi says:

    łańcuszek jest wspaniały :)
    noemisoul.blogspot.com

  18. ostatnie zdjęcie jest śliczne *-*
    I podoba mi się najbardziej bransoletka <3

    Zapraszam do mnie, na nowy post ;*
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

  19. Kinga says:

    ale jesteś sliczna <3 piękne zdjecia !
    i biżuteria super :)

  20. bransoletka mi się podoba :)

  21. Oliwia says:

    ale ładnie wyglądasz :)

  22. zapraszam pierwszy konkurs na moim blogu
    ZAPRASZAM!
    http://exploremystoryx.blogspot.com/

  23. ewa phix says:

    Świetna bransoletka:) Ale masz przepiękny kolor włosów! Piękne fotki:)

  24. Kinga says:

    Świetna biżuteria. *.*

  25. Śliczna biżuteria ;D

  26. Ale Ty jesteś ładna! Świetny pierścionek ;)

  27. Pomysłowo i kobieco-po prostu fajnie,pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny.Jola

  28. Oooo fajne te twoje pieski ;).

  29. Dorothy says:

    Praktycznie w ogóle,na aparacie wszystko ustawiłam;)

  30. Dorothy says:

    Dziękuję ;*
    Również pozdrawiam;)

  31. EAtB says:

    Oo jaka super niespodzianka :)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)