Stylizacja

Hej:) Jak dobrze,że jutro znowu wolne.Dzisiaj w końcu napiszę o czym pisałam w poprzedniej notce,bo już jest po.Szczerze mówiąc nie do końca wierzyłam,że się nadaję haha xd Pierwszy raz w życiu byłam "modelką" i zdjęcia nie robił mi nikt znajomy.Jakiś czas temu skontaktowała się ze mną dziewczyna,która jest projektantką i zaproponowała mi żeby to na mnie pokazać ciuchy.Trochę się dziwnie czułam,bo robiliśmy zdjęcia na ulicach we Wrocławiu i każdy się patrzył jak przechodził,ale ogólnie była to fajna przygoda;)Jak tylko fotografka wyśle mi jakieś zdjęcia to na pewno je tu pokażę.

Wczoraj byłam pół dnia na rowerach i przy okazji zrobiłam zdjęcia stylizacji w nowych butach;)











t-shirt-Primark
spodnie-H&M 
bluza-Puma
buty-Vans

Teraz uciekam się położyć,bo jestem trochę zmęczona,w końcu robiliśmy ponad 2 godziny zdjęcia i słońce świeciło mocno.Do jutra;)

Categories: , ,

27 Responses so far.

  1. Zapewne świetnie wypadłaś na sesji.
    Stylizacja jest bardzo ładna :).
    Obserwuję i zapraszam do mnie : ollaaleksandra.blogspot.com :).

  2. M. says:

    ale fajne vansy :)

  3. ania says:

    super te buty :D pamietam jak kiedys marzylam o Vansach haha ;p mialam wtedy chyba z 16 lat :D

  4. fajnie wyglądasz:) kurcze zazdroszczę Ci tej sesji:) Ja kiedyś tam coś próbowałam, a teraz nikt mnie nie chce:(

  5. Sugar says:

    Bardzo ładny zestaw :) I buty świetne :)

  6. Dominika says:

    super, czekam na zdjęcia :)

  7. fleurr says:

    Nie mogę się doczekać zdjęć! :D

  8. Gratuluję! Fajna przygoda :)
    Stylizacja jest świetna ;)

  9. ładne zdjęcia :)

  10. Buty są świetne !:D

  11. Świetna ! :)
    Śliczna jesteś !

  12. wow to rzeczywiście fajna przygoda

  13. Gratulacje! Trochę ci zazdroszczę, ale nie dziwię sie i ciesze, bo jesteś łądna i na pewno zasługiwałaś na tą sesje :)

  14. Mami. says:

    Podobają mi się te buty :)
    Czekam na zdjęcia z sesji :D

  15. Kinga says:

    Opłacało się robić te 2 godziny zdjęcia, bo są śliczne.
    Bardzo ładna stylizacja.
    Pozdrawiam!

  16. Kinga says:

    Bardzo ładnie wyglądasz. *.*

  17. Paulina says:

    Super stylizacja, idealna na rower ; )
    Pozdrawiam ; )

    lifebecomesbetter.blogspot.com

  18. Kate says:

    piękne włosy!

  19. BerryFly says:

    ładna stylizacja :))

  20. z niecierpliwością czekam na zdjęcia z sesji! :)

  21. Eliza De. says:

    T-shirt genialny! Podoba mi się ;))

  22. Dagga says:

    Bardzo jestem ciekawa tych zdjęć ; )

  23. śliczna chudzinka!:*

  24. sue says:

    ładne zdjecia:)_

  25. piękne zdjęcia , jakim aparatem je wykonujesz?
    jestem ciekawa tych profesjonalnych;)

  26. Patrycja says:

    Szczerze Ci gratuluje ! ;3
    Musiała być niesamowita zabawa ;)
    Przygoda huahuahua xd *.*.*.*
    Zdjęcia świetne xdd ^^
    Zapraszam ; www.everyday-smart.blogspot.com

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)