Wolny wtorek

Hej;) Korzystając z tego że dzisiaj wolne,bo matury spały u mnie wczoraj koleżanki.Praktycznie większość czasu spędziłyśmy na dworze,pojechałyśmy rowerami nad jeziorko i siedziałyśmy tam chyba z 3 godziny.Strasznie fajnie tam jest;) Po powrocie zrobiłyśmy sobie tortille,bardzo dobra była! No i znowu poszłyśmy na spacer,bo nawet późnym wieczorem było ciepło;) Czułam się jak w wakacje;o

Dzisiaj również większość dnia spędziłam na dworze,z rana byłam jeszcze w Miliczu.Właśnie skończyłam się uczyć,a w sumie zrobiłam sobie przerwę;)Zdjęcia z wczoraj:











Do napisania;)

27 Responses so far.

  1. Ale ładne!:) Narobiłaś mi smaka na tortille :)

  2. Co Ci pisze na koszulce?;)

  3. Oj jak ja bym teraz zjadła tortille ;)
    Zdjęcia są super, wspaniale wyszłaś - jak zawsze zresztą :P
    Wolne z powodu matur ? zazdroszczę. W mojej szkole były to tylko 3 dni na rozpoczęcie matur, a teraz nie tylko dzwonków i jest wielkie kombinowanie z zamianą sal :(
    Miłej środy!

  4. fajne zdjęcia:-) lubie robić tortile:-)

  5. Ina says:

    Fajne fotki, takie na luzie :)
    Pozdrawiam :)

  6. Allex says:

    Ładne miejsce na zdjęcia :)
    tortille ♥

  7. Oliwia says:

    oj, żeby tak ciepło było cały czas ;)))

  8. An na says:

    Bardzo ładnie wyglądacie :) A tortille uwielbiam :D

  9. Bryzejda says:

    Zdjęcie, na którym leżysz jest świetne:)

  10. lubię tortille ale taką małą najlepiej bo te duże są dla mnie za duże ;p

  11. Kinga says:

    Super, widać, że fajnie spędziłyście czas.
    Pozdrawiam!

  12. Kinga says:

    super jakość ! jaki obiektyw i aparat :) ?

  13. Narobiłaś mi smaka :) .
    Fajne zdjęcia :) .
    Uwielbiam nocne spacery :) .

  14. idealny odcien blondu <3

    www.classicorcool.com

  15. fleurr says:

    Jakie modelki :D

  16. exality says:

    przedostatnie zdj jest boskie :)

  17. ewa phix says:

    Świetne zdjęcia:) zazdroszczę pogody bo u mnie od kilku dni chłodno:)

  18. HAPPYD0LL says:

    uwielbiam wypady nad jezioro :DD
    zdjęcia piękne :*
    buziaki :*

  19. werii says:

    śliczne zdjęcia. ;)

  20. 21th says:

    masz cudne włosy :D

  21. Śliczne zdjęcia <3

  22. Evil says:

    Genialne zdjęcia.
    Próbuje namówić mamę, by na obiad były tortille, ale coś ciężko mi idzie :<

  23. Dorothy says:

    "Sometimes I miss you" ;)

  24. Dorothy says:

    Lustrzanka Canon,a obiektywy mam dwa i zależy którym robię:)

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)