Zdjęcia Kasi

Cześć:) Wczoraj już się nie odezwałam,bo po zajęciach byłam zmęczona.Robiliśmy zdjęcia ogniowi,a w sumie ludziom,którzy nim kręcili itp.Było bardzo fajnie!Już się nie mogę doczekać kolejnych zajęć ;)
Przed chwilą skończyłam odpowiadać na e-maile bo znowu się ich uzbierało,udało mi się nawiązać kilka nowych współprac;)Poza tym dzisiaj się uczyłam,bo jutro jadę na Komunię do kuzynki.Znalazłam świetną sukienkę na tą okazję więc jutro ją ubiorę i postaram się pokazać:)

Mam dla Was teraz czwartkowe zdjęcia Kasi:


















Mod:Kasia
Fot:Ja

Miłego wieczoru;)

Categories: ,

23 Responses so far.

  1. Świetnie jak zawsze :*

  2. Bardzo ladna masz kolezanke (:

  3. Świetne zdjęcia :) .

  4. fleurr says:

    Ale Kasia jest ładna! :)

  5. Jejku ! Prześliczna ♥ . Śliczne robisz zdjęcia ;)
    Obserwuję ; ) zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam : *

  6. Ilona. says:

    Cudowne zdjęcia :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  7. Przepiękne zdjęcia ! :)

  8. ładną masz tą Kasię ;)

  9. śliczne zdjęcia! :D

  10. Piękne zdjęcia! :)

  11. Te zdjęcia są świetne, też bym chciała mieć jakąś sesje. :D
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

  12. Piękna modelka i piękne zdjęcia ;)

  13. Ragione says:

    śliczne, naturalne zdjęcia :) 12 moim faworytem !

  14. Śliczne zdjęcia !:D

  15. shiny syl says:

    ostatnie zdjęcie jest bardzo ładne:) jak pocahontas:)

  16. Lena says:

    bardzo ładne zdjęcia.

  17. Kinga says:

    Śliczne zdjęcia!:)
    Pozdrawiam!

  18. naprawdę świetna dziewczyna i dobry fotograf :-)

    http://p-aulla.blogspot.com/

  19. ewa phix says:

    Bardzo ładne zdjęcia:) idealnie pooglądać takie właśnie dzisiaj kiedy u mnie za oknem deszcz i wiatr:)

  20. werii says:

    ładna ta Kasia. :)

  21. EAtB says:

    Super zdjęcia, to z bańką wymiata!

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)