Zdjęcia-Wrocław

Cześć:) Dzisiaj wyjątkowo piszę tak wcześnie bo zaraz jadę do Milicza i większość dnia mnie nie będzie.Mam w planach wybrać się na zdjęcia w jedno miejsce,ale nie wiadomo czy mi się uda ponieważ z rana obudziłam się z bólem stopy i mam ją trochę spuchniętą.A jednak kawałek trzeba iść w to miejsce,także jak mnie noga nie będzie bardzo boleć to pójdę:)

Teraz tak jak obiecałam wczoraj 1 cześć zdjęć z sesji,która odbyła się we Wrocławiu i o której pisałam tutaj 









Fot:Monika
Projektantka:Ania znano jako Tiroir

Miłej niedzieli!;)

Categories:

38 Responses so far.

  1. Kinga says:

    Piękna sesja, cudownie wyszłaś na zdjęciach!:)
    Pozdrawiam serdecznie!

  2. wow swietne zdjecia!:)

  3. Fish says:

    swietne zdjecia!

  4. Pięknie ;) Masz taką delikatną urodę ;)
    P.

  5. EAtB says:

    Piękne zdjecia, to przy drzewie boskie!

  6. monella says:

    cudowny żakiet ;)

  7. Bryzejda says:

    Piękne zdjęcia:)

  8. Mirabelka says:

    Świetne zdjęcia.Wyglądasz naprawdę super.:)

  9. fleurr says:

    Mam nadzieję, że następnym razem wrzucisz więcej zdjęć! :D Pięknie na nich wyszłaś :)

  10. An na says:

    Bardzo ładnie wyglądasz, koszula jest niesamowita :D

  11. Ilona. says:

    Świetna sesja :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

  12. Genialne zdjęcia i świetny set!

  13. najlepsze pewnie było to jak Cię stylizowali :D
    Śliczne zdjęcia :)

  14. Aria says:

    śliczne zdjęcia :)

  15. Slađi says:

    Wow you are so beautiful!

  16. tak jak się spodziewałam, świetnie wyszło;)

  17. Ale piękna spódniczka *-* Ale sesja wyszła ślicznie ;>

    Zapraszam na mój nowy post ;*
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

  18. wow , cudowne zdjęcia jak i stylizacja ;))

  19. Pięknie wyglądałaś na tej sesji! ♥

  20. świetne zdjęcia! :)

  21. Taka mała śliczna dziewczynka została z Ciebie wyciągnięta :) ślicznie po prostu pięknie :) lekko i zwiewnie :) jeden wielki PLUS :)

  22. Wspaniale wyglądasz :)

  23. Rewelacyjne zdjęcia! :).
    Współczuję bólu nogi .

  24. Ja rowniez zaobserwowalam ; )) Tez chcialabym miec taka sesje :D

  25. VIOLET says:

    Świetne zestawienie! Piękny żaket :-)

  26. Hi Dear friend Nice Pix Share Online.My pray with you Dear Friend......Got more Success Blessings in the name of GLORY.
    Join our Platform Part our Work.
    Behandling av hudormer
    Restylane Stavanger

    STAY BLESSINGS!

    THANKS
    JOHNS

  27. Jula ♫ says:

    Bardzo ciekawy blog :) Świetna stylizacja oraz zdjęcia :3
    Pozdrawiam ^^

  28. natkers says:

    Zauroczyłam się w tej stylizacji

  29. Dominika says:

    Inspirujesz ! Wyglądasz super :)

    Zapraszam na nowe notki,Pozdrawiam !

  30. Wyglądasz cudownie! <3

  31. Isztar says:

    Jesteś piękna!

  32. exality says:

    ostatnie zdjecie boskie!:))

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)