Znowu wolne/sesja part 2

Hej;) I w końcu mamy znowu tak jakby długi weekend.Te dni w szkole minęły dobrze,wpadło kilka dobrych ocen także jestem zadowolona.

Teraz dodaję 2 i chyba już ostatnią cześć zdjęć z sesji,która odbyła się we Wrocławiu.Jestem ogromnie zdziwiona bo od czasu kiedy dodałam te zdjęcia na różne portale dostałam chyba z 10 wiadomości z propozycjami sesji i nawet jedną wiadomość z agencji modelek;o Na razie jednak się wstrzymuję i postanowiłam że zajmę się tym dopiero w wakacje,jak będę miała więcej czasu;)









Mam nadzieję,że jutro będzie ładna pogoda,bo mam w planach wybrać się na zdjęcia,a pogoda od kilku dni jest straszna.Miłego weekendu;)

Categories:

31 Responses so far.

  1. Wcale sie nie dziwi ze dostajesz wiadomosci z propozycjami sesji zdjeciowych,bo jestes przepiekna!!<3

  2. Ojj.. chciałabym być na twoim miejscu :) .

  3. bardzo fajne zdjęcia ;>

  4. Allex says:

    pierwsze naj ! :)

  5. Oliwia says:

    pędź do top model! ;d

  6. Na jakie portale dałaś te zdjęcia? :-)

  7. fleurr says:

    Wow :D Piękne zdjęcia! :) Tylko się cieszyć z tych propozycji ;)

  8. przepiękne zdjęcia.
    moim zdaniem, przedostatnie najlepsze. :)

  9. exality says:

    ale masz dłuugie ładne nogi! *.*

  10. Świetne zdjęcia :)

  11. piękna jesteś, cudne zdjęcia! ;)

  12. ewa phix says:

    Ja również się nie dziwię, że dostajesz takie propozycje, nie dość, że piękna to jeszcze jaka figura, idealna:)

  13. Aria says:

    jakie śliczne zdjęcia *.*

  14. Genialne zdjęcia!:)

  15. I się nie dziwię że tyle propozycji dostałaś:) jesteś mega fotogeniczna

  16. Pięknie wyglądasz! Jesteś bardzo szczupła, zazdroszczę ;)

  17. EAtB says:

    Ja ci kiedyś mówiłam, że pasujesz na modelkę :D Na twoim miejscu nawet bym się nie zastanawiała, tylko zgodziła się na te fajne propozycje ;)

  18. nie ma się co dziwić, że tyle propozycji, w końcu jesteś piękna!!
    mam nadzieję , że którąś przyjmiesz :)

  19. Dominika says:

    Dziękuje :)
    Twoja figura <3
    Pozdrawiam

  20. Śliczna ;)
    A na jakie portale dodałaś te zdjęcia że się z propozycjami odezwali ?:)

  21. Śliczna ;)
    A na jakie strony dodawałaś te zdjęcia że się odezwali z propozycjami ?;)

  22. fajnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam xoxo

  23. Pats says:

    Niesamowite zdjęcia.:)

    Zapraszam do siebie, zdjęcia z koncertu obiecane już są:)

  24. Ciekawy wzór na kołnierzyku!

  25. poliskowe says:

    Swietne masz te zdjecia ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na konkurs
    http://poliskowe.blogspot.com/2013/05/konkurs.html

  26. się nie dziwię, że dostałaś tyle propozycji :)
    sama gdybyś bliżej mieszkała zaproponowałabym Ci :)

    piękne !!

  27. Zdjęcia boooskie. Zazdroszczę Ci takich propozycji, mam nadzieję, że będzie ich coraz więcej. Powodzenia. :)

  28. Świetne zdjęcia :D I gratuluję przyszła modelko ;*

    Zapraszam na nowy post ;*
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

  29. Dorothy says:

    Ja dodałam na fejsa i photobloga a projektantka i fotografka wrzucały jeszcze na jakieś,ale nie wiem niestety na jakie;>

  30. Dorothy says:

    Ja dodałam na fejsa i photobloga a projektantka i fotografka wrzucały jeszcze na jakieś,ale nie wiem niestety na jakie;>

Leave a Reply

Dziękuję za każdy komentarz.Jeżeli zostawiłeś/aś po sobie ślad nie musisz pisać żebym wpadła,odpowiadam na każdy komentarz:)
Jeśli obserwujesz napisz,a jeżeli spodoba mi się Twój blog zrobię to samo:)